خسارت ۱۲۰۰ میلیارد تومانی سیل به گرمی و انگوت

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: طبق نظر کارشناسان مجموع خسارات وارده به دو شهرستان انگوت و گرمی در سیل اخیر بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است.

صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد در اردبیل اظهار کرد: مجموع خسارات وارده به دو شهرستان انگوت و گرمی در سیل اخیر، طبق نظر کارشناسان بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده و از مدیریت صندوق بیمه کشاورزی پیگیری کرده‌ایم تا خسارات محصولات کشاورزان منطقه نیز در سریع‌ترین زمان ممکن برآورد و پرداخت شود.

وی افزود: برآورد و جبران خسارات وارده به هموطنان در حوزه زیرساخت‌های راه روستایی، منازل، اماکن عمومی، مزارع، باغات و تأسیسات دامدری پس از امدادرسانی اولیه بایستی در اولویت برنامه های مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استان باشد.

 

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید همه ما همکاری کنیم تا این خسارات در اسرع وقت از محل اعتبارات مدیریت بحران کشور به خسارت دیدگان سیل در شهرستان‌های گرمی، انگوت و بیله‌سوار پرداخت شود.

وی گفت: با حضور در مناطق آسیب‌دیده از سیل در شهرستان‌های انگوت، گرمی و بیله‌سوار در جریان آخرین وضعیت امدادرسانی‌ها و اقدامات انجام گرفته پس از امدادرسانی به هموطنان آسیب‌دیده از سیل در این شهرستان‌ها قرار گرفتیم و خوشبختانه با بررسی میدانی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و هم‌چنین اقشار مختلف مردم، اقدامات اولیه صورت گرفته برای کاستن از دامنه بحران رضایت بخش بوده است.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه