برگزاری ششمین دوره انتخابات نظام مهندسی سازمان کشاورزی و منابع طبیعی ایلام

اعضای شورای استانی نظام مهندسی سازمان کشاورزی و منابع طبیعی انتخاب شدند.

 به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از ایلام ششمین دوره شورای استانی نظام مهندسی سازمان کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار شد.

در این دوره از انتخابات که با حضور ۳۴۵ نفر از کارشناسان عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و ۲۴ کاندیدای عضویت در شورای استانی رسمیت یافت، پس از پایان رای گیری تعداد ۷ نفر از کاندیداها با اکثریت آرا انتخاب شدند.

در ششمین دوره از این انتخابات ۱- سمیه الیاسی با ۱۷۲ رای، ۲- اکبر امیدیان با ۱۶۴ رای، ۳- سیامک بیگی با ۱۵۶ رای، ۴- فاطمه کریمی با ۱۵۱ رای، ۵- سامان عباسی با ۱۴۷ رای، ۶- عزت‌الله اکبرزاده با ۱۴۰ رای، ۷- مهرشاد بزله با ۱۴۰ رای بیشترین آرا را کسب کردند.

همچنین جواد حیدریان با ۱۱۷ رای و مصطفی جعفریان با ۱۰۳ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شورای استانی انتخاب شدند.

این انتخابات با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی و نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان ایلام و کارشناسان عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان ایلام جمعه برگزار شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، شورای استانی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ۱۱ عضو دارد که ۷ عضو آن توسط مجمع عمومی به صورت رای گیری انتخاب و ۴ عضو آن نیز شامل ۲ نماینده سازمان جهاد کشاورزی استان، یک نفر نماینده دانشگاه ایلام و یک نفر نماینده اداره کل محیط زیست استان ایلام به صورت انتصابی معرفی می‌شوند.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه