جاده کندوان زیر بار ترافیک رفت

مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران گفت: با توجه به حضور مسافران در استان مازندران محور اصلی مواصلاتی کندوان زیربار ترافیک است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از چالوس، حسینعلی در حاشیه بازدید از جاده کندوان اظهار کرد: به واسطه فعالیت سامانه بارشی که بخشی از ارتفاعات شهرستان‌های سوادکوه، آمل، نور و همچنین بخش‌هایی از چالوس را طی چند روز اخیر درگیر کرده بود شاهد خسارت به سردهنه‌های کشاورزی و بخشی از اراضی کشاورزی و انسداد مسیرهای مواصلاتی در راه‌های روستایی بودیم.

وی ضمن بیان اینکه با تلاش همکاران در یگان‌های خدمات ‌سان، امدادی و عوامل راهداری در حال بازگشایی مسیرها بودیم، افزود: مسیر مشل به اندوار در آمل  هنوز بازگشایی نشده است.

محمدی در ادامه به حضور مسافران در محورهای اصلی استان مازندران اشاره کرد و گفت: مسیر جاده کندوان زیر بار ترافیک است و تردد به صورت عادی در جاده کندوان برقرار است.

مهدی صفایی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس گفت: با توجه به اخطاریه هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان مازندران،نیروهای راهداری با تجهیزات در محور کندوان مستقر شده بودند.

وی با بیان اینکه اوج بارندگی از ساعت ۳ بعدازظهر روز پنج‌شنبه تا ۲ نیمه‌شب بود افزود: هیچ موردی که باعث انسداد مسیر شده باشد، گزارش نشد.

وی افزود: ریزش سنگ و آب گرفتگی سطح محور به صورت جزئی بود که در اسرع وقت انجام و تردد به صورت عادی برقرار است.

پایان پیام/ ۸۶۰۶۱/م

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه