ایجاد امکان مکالمه بین ربات گفت‌و‌گوی بینگ با کاربر

ربات گفت و گوی موجود در بینگ اکنون به شما امکان می‌دهد با صدای خود تحت دسکتاپ از آن سؤال بپرسید.

به گزارش گروه علم و پیشرفت آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد به نقل از ورج، مایکروسافت پس از اعلام برنامه‌های خود برای متوقف کردن دستیار شخصی هوشمند کورتانا، اکنون روی دسکتاپ به بینگ چت این امکان را می‌دهد تا به سوالات کاربر گوش داده و به آنها پاسخ دهد.

مایکروسافت حالت صدای بینگ را به مرورگر اج  تحت دسکتاپ آورده است و اکنون با این آخرین به‌روزرسانی، می‌توانید با استفاده از صدای خود از ربات گفت و گوی بینگ سوال بپرسید و آن با صدای خودش پاسخ می‌دهد.

دقیقاً مانند ویژگی نسخه موبایل اج، می‌توانید دکمه میکروفون را در جعبه چت بینگ انتخاب کنید و سپس سؤال خود را با صدای بلند بپرسید. مایکروسافت اعلام کرده که ربات گفت و گوی آن در حال حاضر از انگلیسی، ژاپنی، فرانسوی، آلمانی و چینی ماندارین پشتیبانی می کند، اما خاطرنشان کرد که زبان های دیگری اضافه خواهد شد.

اقدام مایکروسافت برای آوردن حالت صوتی به بینگ چت روی دسکتاپ در حالی صورت می‌گیرد که این شرکت در نظر دارد اواخر سال جاری دستیار شخصی هوشمند کورتانا را در ویندوز متوقف کند. کورتانا به کاربران اجازه می‌دهد از دستورات صوتی برای تنظیم تایمر، ایجاد یادآوری، باز کردن برنامه‌ها و موارد دیگر استفاده کنند اما مایکروسافت اکنون کاربران را به سمت بینگ و کوپایلوت مجهز به هوش مصنوعی سوق می دهد که در ویندوز 11 به عنوان جایگزین‌های توانمندتر وارد می‌شود.

ویندوز کوپایلوت می‌تواند محتوا را روی صفحه تجزیه‌وتحلیل کند و پیشنهاد‌ها و اقدامات متنی را بر اساس آنچه توسط کاربر مشاهده می‌شود، ارائه دهد.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه