رفت و برگشت «فوتبال ۱۲۰» در آنتن تلویزیون

شبکه ورزش سیما در حالی‌که تیم تولید «فوتبال 120» خداحافظی کردند اعلام کرد: برنامه فوتبال ۱۲۰ از اواخر مرداد به روال سال‌های گذشته و بدون هیچ خللی از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، با پایان یافتن رقابت‌های فوتبال باشگاهی در اروپا، یک فصل دیگر از برنامه فوتبال ۱۲۰ که هر هفته پنجشنبه شب‌ها به روی آنتن شبکه ورزش سیما می رفت، به پایان رسید.

حمید محمدی مجری این برنامه در آخرین قسمت فصل گذشته اعلام کرد که این آخرین برنامه «فوتبال 120» با اجرای من و تهیه‌کنندگی عادل فردوسی پور است.

تیم تولید این برنامه هم در فضای مجازی خداحافظی کردند تا در ذهن مخاطب «فوتبال 120» به پایان راهش رسیده باشد، اما بعد از این اتفاقات روابط عمومی شبکه ورزش در خبری اعلام کرد که این برنامه ادامه خواهد داشت.

بر اساس خبر اعلامی فصل جدید برنامه فوتبال ۱۲۰ ، که به تحلیل و پرداختن به رویدادها و حواشی فوتبال جهان اختصاص دارد با شروع مجدد لیگ های معتبر فوتبال جهان و داغ شدن تب فوتبال در قاره اروپا از اواخر مرداد ماه آغاز خواهد شد.

روابط عمومی شبکه ورزش سیما اعلام کرد: به این ترتیب برنامه فوتبال ۱۲۰ از اواخر مرداد به روال سال‌های گذشته و بدون هیچ خللی از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمال حضور مهدی توتونچی مجری فعلی برنامه «شب‌های فوتبالی» در جایگاه تهیه‌کنندگی «فوتبال120» در صورت عدم حضور فردوسی پور وجود خواهد داشت.

روزنامه فرهیختگان در این باره نوشته است: «آنکه خود را فرزند رسانه ملی نامیده بود، با پای خودش از تلویزیون رفت؛ به‌عنوان تسویه‌حساب و قهر.»

پایاپ پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه