فعال‌بودن بیش از 2.7 میلیون شماره موبایل همراه اول در کردستان

مدیر مخابرات کردستان گفت: بیش از دو میلیون و ۷۱۷ هزار مشترک در قالب ‌های دائمی و اعتباری در استان فعال است.

 آزاد حکمت در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در سنندج تعداد مشتریان همراه اول در استان را بیش از دو میلیون و ۷۱۷ هزار مشترک اعلام کرد که در قالب شماره‌های دائمی و اعتباری در استان فعال هستند.

وی با اشاره اینکه پروژه‌های متعددی برای ظرفیت‌سازی، ایجاد و توسعه زیرساخت‌های شبکه ارتباطات سیار در استان اجرا شده است، بیان داشت: افزایش ۲۴ هزار و ۹۱۴ مشترک همراه اول از ابتدای سال جاری تاکنون موید تحقق اهداف منطقه به منظور بهبود سطح کیفی خدمات قابل ارائه به مشتریان است.

وی با اشاره به اینکه شرکت ارتباطات سیار به مناسبت‌های مختلف طرح‌ها و کمپین‌های مختلفی را برای مشتریان اجرا و در نظر گرفته است افزود: همراه اول مخابرات به عنوان بزرگترین اپراتور شبکه ارتباطات سیار در کشور خدمات و سرویس‌های متنوعی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان داشت: این مجموعه در راستای ارائه خدمات با کیفیت و در دو بخش voice و data به مشتریان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزد.

وی در ادامه از اجرای طرح مکالمه رایگان یکروزه برای مشتریان کردستانی خبر داد و گفت: این طرح از زمان فعال‌سازی در روز بیستم خرداد ۱۴۰۲به مدت ۲۴ ساعت قابل استفاده و بعد از اتمام زمان به صورت اتوماتیک از طریق سامانه غیرفعال می‌شود.

وی اظهارداشت: مشتریان همراه اول می‌توانند با بهره‌گیری از این طرح، مکالمات درون شبکه خود را به صورت رایگان انجام دهند.

حکمت خاطرنشان ساخت: فعال‌سازی طرح مذکور از طریق کد دستوری #۲*۴*۱۰* برای مشتریان همراه اول مخابرات در تاریخ بیستم خردادماه سال جاری امکان‌پذیر است.

درگاه‌های آنلاین ثبت خرابی تلفن ثابت در کردستان افزایش یافت

مدیر مخابرات منطقه کردستان همچنین گفت: علاوه بر سامانه ۲۰۱۱۷ روش‌های جدید و آنلاین دیگری در راستای ثبت خرابی تلفن ثابت به صورت شبانه‌روزی آماده اعلام و ثبت خرابی تلفن ثابت برای مشتریان است.

وی با تشریح روش‌های ثبت خرابی تلفن ثابت اظهار داشت: پاسخگویی به مشکلات مشتریان در زمینه رفع خرابی تلفن از طریق سامانه ۲۰۱۱۷ به صورت مکانیزه در استان فعال است و مشتریان در طول شبانه‌روز می‌توانند شماره تلفن خراب خود را از طریق تماس تلفن ۲۰۱۱۷، آدرس اینترنتی www.tci.ir و ورود به بخش مخابرات من  و یا کد دستوری #۲۰۲۰* از طریق تلفن همراه به سیستم اعلام کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: هر مشترک قبل از تماس با شماره ۲۰۱۱۷ برای اعلام خرابی تلفن و یا سایر روش‌های اعلامی و جدید ثبت خرابی، باید از سالم بودن دستگاه تلفن و سیم‌کشی داخل ساختمان اطمینان پیدا کند تا رسیدگی به فرایند رفع خرابی در اسرع وقت انجام گیرد.

انتهای پیام/2330/71 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه