سرمربی تیم‌ملی وزونه برداری: اردوها فشرده و سخت تر خواهد شد

سرمربی تیم ملی وزنه برداری می گوید: برنامه ما این است که اردوها را فشرده تر و سخت تر پیش ببریم تا به نتیجه برسیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرکزاری فارس، نواب نصیرشلال در خصوص وضعیت اردوی تیم ملی وزنه برداری اظهار داشت: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا بلافاصله اردوی خود را آغاز کردیم و خوشبختانه در این یک ماه تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم.

وی در مورد اینکه انوشیروانی رئیس فدراسیون گفته اردوهای تیم ملی نباید تعطیل شود، گفت: خواهشی که از انوشیروانی داشتیم این بود که به وسطه شرایطی که در گذشته بوده و اردوها با تاخیر آغاز شده بود، این بار تمرینات مستمر باشد و خوشبختانه تا امروز هم به همین شکل بوده است. برنامه ما هم این است که فشرده تر و سخت تر کار را پیش ببریم تا به نتیجه برسیم.

سرمربی تیم‌ملی وزونه برداری در مورد اینکه حدود سه ماه تا بازی‌های آسیایی باقی مانده و برنامه تان چیست، گفت: حتی به لحاظ فنی و تمرینی شاید برای ما کمتر باشد و  می‌توان گفت حدود 75 روز بیشتر فرصت نداریم.

نصیرشلال در مورد اضافه و کم شدن برخی نفرات در اردو گفت: در چند مقطع تعدادی اضافه و تعدادی هم کم شدند. یک سری نفرات با تجربه و یک سری نفرات هم جوانتر هستند، ما هر دو بخش را به اردو دعوت کردیم و فکر نمی‌کنم وزنه بردار دیگری برای آزمایش باقی مانده باشد.

وی در خصوص اعزام رسول معتمدی و علی داودی به مسابقات جایزه بزرگ کوبا گفت: تقریبا به فاصله 4، 5 روز مانده در کوبا حضور خواهیم داشت. رسول نیاز داشت که ئبرای سهمیه المپیک حضور پیداکند و علی داودی هم به خاطر اینکه فاصله دو مسابقه اش زیاد می‌شد، تصمیم گرفتیم اعزام شود تا از شرایط رقابت خارج نشود. 

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه