اختصاص 390 میلیارد تومان تسهیلات بند الف تبصره 18 به خراسان جنوبی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: سه هزار و 900 میلیارد ریال تسهیلات بند الف تبصره 18 از محل قانون بودجه سال 1401 در مرحله اول به استان ابلاغ شده است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بیرجند، مرتضی ذاکریان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: از محل قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به منظور افزایش تولید، اشتغال و کارآفرینی و ارتقای رشد اقتصادی سه هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ در مرحله اول به این استان اختصاص یافته است.

وی بیان داشت: اولویت پرداخت تسهیلات در مرحله اول با طرح هایی است که با وجود تکمیل مدارک و تایید توسط بانک های عامل، به علت اتمام اعتبارات در سال گذشته به مرحله پرداخت نرسیده اند.

به گفته وی  در استان ۵۵۹ طرح مانده به علت اتمام اعتبار داریم که در اولویت پرداخت مرحله اول اعتبارات خواهند بود. 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی ادامه داد: پروژه های پیشران نیمه تمام و طرح های با پیشرفت فیزیکی بالا در بخش های مختلف اقتصادی که توسط دبیرخانه کمیته های استانی شناسایی می شوند نیز از اولویت برخوردار خواهند بود.

ذاکریان عنوان کرد: طرح های اولویت دار تا نهایت پایان شهریور ماه سال جاری باید به بانک ها معرفی شوند.

وی گفت: دستگاه هایی که در حوزه جذب تسهیلات ضعیف عمل نمایند پس از اتمام مهلت در نظر گرفته شده، مانده اعتبارات آنها در اختیار سایر دستگاه ها قرار خواهد گرفت.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی بیان داشت: سال گذشته از محل قانون بودجه سال ۱۴۰۰ به یک هزار و ۳۴۸ طرح مبلغ ۹ هزار و ۶۰۳ میلیارد ریال تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در استان پرداخت شده است.

پایان پیام/۶۹۰۲۷

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه