رئیس هیات اسکیت همدان معرفی شد

مهدی سحاب‌روشن به‌عنوان رئیس هیات اسکیت استان همدان انتخاب شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از همدان، مجمع انتخابات هیات اسکیت استان همدان صبح امروز در مجموعه تالار قرآن شهرداری برگزار و مهدی سحاب‌روشن با رای اعضا به‌عنوان رئیس جدید این رشته ورزشی انتخاب شد.

در این مجمع مهدی سحاب‌روشن ۱۷ رای به دست آورد و محمد فرهمند دیگر نامزد این انتخابات پنج رای کسب کرد.

همچنین در این مجمع مصطفی فتاحی خزانه‌دار هیات معرفی شد و سمیه فتاحی، علی مخزنی، مهدی مجیدی و خشایار هراتی به عنوان اعضای هیات‌رئیسه انتخاب شدند.

علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این مجمع گفت: اسکیت استان همدان پویا و فعال بوده و به همین دلیل نیاز است تا بسترهای مناسب‌تر برای ورود بیشتر مستعدین فراهم شود.

وی با بیان اینکه با هم‌فکری و تعامل اعضا باید روزهای درخشان‌تری در انتظار اسکیت همدان باشد، افزود: هیات اسکیت جزو هیات‌هایی است که سالن اختصاصی دارد و توانسته به خوبی در عرصه‌های قهرمانی و همگانی ورود کند.

حقیقی با بیان اینکه اسکیت یکی از رشته‌های موفق در همدان است گفت: دستگاه ورزش از عملکرد این هیات رضایت دارد و رئیس جدید هم باید با برنامه‌ریزی منسجم و مدون آمار بهتری از ورزشکاران را به این رشته جذب کند.

وی تصریح کرد: اسکیت از رشته‌هایی است که هم‌اکنون در همدان از سالن سرپوشیده و مجهز برخوردار بوده و این زیرساخت ایجاد شده به طور حتم در پیشرفت اسکیت بازان نقش موثری دارد.

مهدی مجیدی رئیس سابق هیات اسکیت همدان نیز در این مجمع گفت: سال ۹۴ که به هیات اسکیت آمدم خیلی از شهرستان‌ها فعال نبودند و برخی کمیته‌ها هم مثل اسکیت سرعت فعالیت نداشتند.

وی افزود: امروز اگر رشدی بوده، حاصل زحمات و تلاش اعضای هیات است، به‌خصوص شهرستان‌ها که با دستان خالی کار را جلو بردند.

مجیدی اضافه کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر هیات اسکیت دیده شد و خاطرخواهان زیادی پیدا کرد، به طوری که خیلی‌ها پیگیر ورود به عرصه مجمع و انتخابات این رشته بودند.

رئیس سابق هیات اسکیت همدان خاطرنشان کرد: در فدراسیون مسئولیت داریم و باید از این ظرفیت بهره بگیریم. امروز اسکیت همدان حرف‌ برای گفتن دارد و جزو هفت رشته برتر استان است.

وی یادآور شد: بیش از ۶۰ درصد ورزشکاران اسکیت همدان را بانوان تشکیل می‌دهند و رشد اسکیت مرهون این قشر است. امیدوارم شاهد بالندگی بیشتر این ورزش در کشور باشیم.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه