بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| کشف 4.5 هزار لیتر سوخت قاچاق و توقیف ایسوزو حامل احشام غیر مجاز

در بسته خبری امروز حوادث خراسان جنوبی سه خبر داریم که همانند همیشه کشف و ضبط قاچاق سوخت یکی از این خبرهاست و کشف مواد مخدر و احشام زنده نیز دو خبر دیگری است که مرور می کنیم.

 آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد - خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز حوادث خراسان جنوبی سه خبر داریم که همانند همیشه کشف و ضبط قاچاق سوخت یکی از این خبرهاست و کشف مواد مخدر و احشام زنده نیز دو خبر دیگری است که آن را مرور می‌کنیم.

سرهنگ «حسین عرب»، فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور های فرعی این شهرستان به ۲ دستگاه اتوبوس و یک دستگاه سواری سمند مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها  ۴ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراوردهای نفتی کشف کردند.

 وی بیان داشت: مأموران در این خصوص ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۳ متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دپو ۶۶ کیلو تریاک در منزل مسکونی

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان در ادامه اضافه کرد: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان با همکاری هنگ مرزی نهبندان، با دریافت اطلاعاتی مبنی بر دپوی مواد مخدر در یکی از منازل مسکونی در سطح شهرستان ، موضوع را پیگیری کردند و شناسایی و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

عرب بیان داشت: مأموران محل دپوی مواد مخدر را شناسایی و تیم های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر به محل اعزام شدند که پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از منزل مسکونی ، ۶۶ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کرده که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
 
توقیف کامیونت ایسوزو حامل ۲۲ رأس احشام قاچاق

سرهنگ هادی سلمانی، فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه هم اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و احشام، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، در بازرسی از کامیونت ۲۲ رأس گوسفند قاچاق که بدون هر گونه مجوز دامپزشکی بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه افزود: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 پایان پیام/۶۹۰۷۵

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه