شریفی: برای ایران می‌جنگیم

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: بعد از دو شکست مقابل ژاپن و لهستان به لحاظ ذهنی با مشکل روبرو شده بودیم و واقعاً به این پیروزی نیاز داشتیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 در گروه مردان که از روز سه شنبه 16 خردادماه در دو کشور کانادا و ژاپن آغاز شده است، امروز (شنبه 20 خرداد) با شش دیدار در شهرهای اوتاوا و ناگویا پیگیری می‌شود.

تیم‌های ایران و چین از ساعت 10:10 دقیقه و در چهارمین دیدار روز پنجم در سالن گایشی ناگویای ژاپن به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان عطایی با شکست 3 بر یک حریف به نخستین برد خود در این رقابت‌ها دست یافتند.

مرتضی شریفی بعد از این پیروزی اظهار داشت: بعد از دو شکست برابر ژاپن و لهستان به لحاظ ذهنی با مشکل روبرو شده بودیم و واقعا به این پیروزی احتیاج داشتیم.

وی در ادامه تاکید کرد: حریف مقداری دست ما را خوانده بود و من به بازی آمدم. خدا را شکر توانستیم پیروز شویم. فرقی نمی‌کند که کدام یک از بازیکنان در بازی باشند و فقط مهم این است که برای ایران بجنگیم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال گفت: دیدار بسیار سختی مقابل اسلوونی خواهیم داشت و امیدوارم با آنالیز و ریکاوری خوبی که بعد از مسابقه امروز انجام خواهیم داد، در آن بازی نیز به پیروزی دست پیدا کنیم.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 7:10 دقیقه فردا (یکشنبه 21 خرداد) در چهارمین و آخرین مسابقه هفته نخست خود به مصاف اسلوونی می‌رود.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه