زیان همه دلالان مشهدی در هفته ای نیمه تعطیل!

بررسی سود و زیان هفتگی قیمت دلار، طلا و سکه در بازار مشهد نشان می دهد همه بازارها طی هفته گذشته با کاهش قیمت و زیان قابل توجهی همراه بودند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از مشهد، سومین هفته خرداد برای بازارهای طلا، سکه و ارز، هفته ای خونین و کاملا سرخ بود. هرچند که دو هفته پیش همه بازارهای طلا، سکه و دلار در مشهد با زیاندهی به کار خود پایان دادند اما این هفته هم ریزش قیمت سکه،‌ طلا و دلار در بازار مشهد، همزمان با سایر شهرهای کشورمان، دلالان و سرمایه گذاران را به شدت متضرر کرد. با این که دو روز تعطیلی باعث شده بود هفته ای نیمه تعطیل را سپری کنیم اما ریزش قیمت ها در هفته سوم خرداد از هفته‌ها و ماه‌های پیش هم بیشتر بود!  فکر می کنید طی هفته گذشته کدام بازار، پرچمدار زیاندهی بوده است؟ این گزارش را بخوانید.

دلار/ عقب نشینی ۲ هزارتومانی

 

بررسی بازدهی قیمت دلار از یازدهم تا ۱۸ خردادماه نشان می‌دهد که اسکناس آمریکایی بیش از دو هزار تومان کاهش قیمت داشته است. روز ۱۷ خردادماه، دلار به کانال ۴۰ هزار تومانی برگشت و در آخرین معامله هفته پیش با قیمت ۴۸ هزار و ۹۹۶ تومان بسته شد.

طلا/ کاهش ۱۶۵ هزارتومانی

 

طلا روز پنجشنبه یازدهم خردادماه، با رقم دو میلیون و ۴۹۸ هزار تومان معامله شد. این در حالی بود که در هفته گذشته هر گرم طلا با قیمت دو میلیون و ۳۳۳ هزار و ۱۰۰ تومان مبادله شد. به این ترتیب هر گرم طلا در سومین هفته خرداد ۱۶۵ هزار و ۱۰۰ تومان از ارزش خود را از دست داد. امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار مشهد و سایر شهرهای کشورمان به قیمت ۲ میلیون و ۳۴۰ هزار و ۳۰۰ تومان خرید و فروش می شود.

سکه/ سکته حدودا ۳ میلیونی

 

هفته گذشته همانند دو هفته پیش، سکه امامی بیشترین بازدهی منفی را از آن خود کرد و پرچمدار زیاندهی برای دلالان مشهدی بود. این قطعه در روز ۱۸ خرداد با قیمت ۲۷ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان مبادله شد و در یک هفته گذشته دو میلیون و  ۸۰۰ هزار تومان اُفت قیمت داشت.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه