نیاز 100 میلیارد تومانی پروژه زیتون زنجان

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بگفت: تکمیل مجموعه 15 هزار نفری زیتون زنجان بیش از 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد با اشاره به اینکه خرید و نگهداری تیم فوتبال مستلزم هزینه است، اظهار داشت: برای خرید و نگهداری تیم فوتبال حرفه‌ای در یک فصل نیاز به میلیاردها تومان اعتبار است که برای این کار باید صنایع استان مشارکت داشته باشند چون در ورزش حرفه‌ای دولت نمی‌تواند ریالی هزینه کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه حضور بخش خصوصی در حمایت از فوتبال حرفه‌ای ضروری است، افزود:برای حضور در عرصه فوتبال حرفه‌ای باید صنایع استان و بخش خصوصی پای کار باشند.

 وی در ادامه از ایجاد صندوق توسعه اجتماعی در استان خبر داد و افزود: برای ایجاد این صندوق پیگری‌های انجام شده است که طبق پیش بینی‌های انجام شده این صندوق برای حمایت از حوزه‌های مختلف از جمله ورزش و جوانان برنامه‌ریزی خواهد کرد.

بازرگان تعداد فضاهای ورزشی استان را 180 فقره اعلام کرد و افزود: برای تجهیزی، نگهداری و بازسازی این تعداد پروژه اعتبارات هنگفتی مورد نیاز است.

وی تکمیل و بهره‌برداری زمین ورزشی 15 هزار نفری را یکی از طرح‌های اولویت‌دار استان برشمرد و افزود: برای اجرای این طرح با شورا و شهرداری مکاتباتی صورت گرفته است تا آنها عهده دار ادامه طرح باشند تا هم برای استان و جوانان خدمات‌رسانی شود و هم شهرداری از آن فضا استفاده کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه تکمیل مجموعه 15 هزار نفری بیش از 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر اجرای طرح در اختیار شرکت توسعه تجهیز اماکن ورزشی که یک شرکت ملی است قرار دارد، مسئولان استان تلاش دارند علاوه بر مکاتبه با شورا و شهرداری، یک نگاه ویژه در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان شود و اعتباراتی برای آن اختصاص یابد.

وی در خصوص تکمیل و تجهیز پروژه 15 خرداد(امجدیه) نیز اظهار داشت: پروژه امجدیه یک پروژه ملی است که  ردیف اعتباری داشت که با پیگری های انجام شده دوباره احیا شده است و سعی داریم با تامین اعتبار برای تجهیز و تعمیر رختکن و سکوهای مجموعه اقدام شود.

بازرگان در پایان از پیشرفت 95 درصدی استخر صائین قلعه و 85 درصدی استخر هیدج خبر داد و افزود: برای اجرای این دو طرح 10 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار تخصص داده شده و در حال انجام است که امیدواریم امسال به بهره‌برداری برسند.

پایان پیام/73002

 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه