زنجان جزو استان های امن کشور است

استاندار زنجان گفت: زنجان جزو استان های امن کشور است و آسیب های اجتماعی در آن به نسبت سایر استان ها، کنترل شده است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از زنجان، محسن افشارچی در همایش سالانه مدیران و فرماندهان انتظامی استان زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی اظهار داشت: کارکنان فداکار فرماندهی انتظامی همواره در نوک پیکان و خط مقدم تامین امنیت در وجوه مختلف هستند.  
استاندار زنجان ادامه داد: یک زمانی امنیت فقط در وجوه فیزیکی مطرح بود ولی اکنون با گسترش فضای مجازی و شکل گیری یک دنیای موازی، امنیت و تامین آن به مولفه ای پیچیده و ترکیبی تبدیل شده است. 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جدید، تامین امنیت نیز سخت شده و از این رو ارزش کار پلیس بالاتر است. 
 افشارچی به لزوم داشتن تدبیر در شرایط و مقتضیات جدید اشاره کرد و گفت: این دنیای موازی شکل گرفته برخی مواقع به صورت مستقل نیاز حراست دارد و برخی مواقع نیز مدیریت آن باید رویکردی ترکیبی داشته باشد. 
استاندار زنجان با بیان اینکه عملیات روانی و ترکیبی گاهی بروز بیرونی و فیزیکی پیدا می کند، خاطرنشان کرد: مقابله با تهدیدات جدید مثل گذشته نیست و البته می توان با هزینه های کمتری هم مقابل تهدیدات جدید عمل کرد. 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم انتقال مراکز تجاری و اقتصادی از مرکز شهر به سایر مناطق شهری تاکید کرد و گفت: با این رویکرد، مسائل ناشی از ازدحام و ترافیک بالای مرکز شهر حل می شود.

پایان پیام/73002

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه