حق الزحمه و مطالبات رانندگان سرویس مدارس واریز شده است

حشمت الله وفایی رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش وپرورش استان فارس گفت: حق الزحمه و مطالبات تمامی رانندگان سرویس مدارس طی این چند روز به حساب شرکت هایی که رانندگان با آن‌ها قرارداد داشته اند واریز شده است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از شیراز ، شهروند خبرنگاران آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد استان فارس طی ارسال مطالبات خود خواستار پیگیری پرداخت حق الزحمه و حقوق رانندگان سرویس مدارس شدند و پیگیری این مطالبه را به ما سپردند.

در این راستا حشمت الله وفایی رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش وپرورش استان فارس در گفتگو با خبرنگار آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد در ارتباط با پرداخت حق الزحمه رانندگان سرویس مدارس عنوان کرد: مانند سال های گذشته طبق قراردادی که با رانندگان سرویس مدارس بسته شده بود ، مدرسه ای معین وجود دارد تحت عنوان مدرسه متمرکز که تمام مطالبات سرویس ها که اولیا واریز میکنند در آن مجموعه ساماندهی می شود.

وفایی ادامه داد: طبق قراردادی که با راننده ها و شرکت ها بسته شد تا قبل از عید ۸۰ درصد از مطالبات سرویس ها واریز شد ؛ اما با یک تفاوت سال های گذشته معمولاً ۲۰ درصد برای حسن انجام کار نگه می شد اما امسال انجمن اولیا و مربیان همان ۲۰ درصد را هم در پرداخت قسط اول در دی ماه به حساب شرکت ها واریز کرد و به شرکت ها اعلام شد به دلیل سختی کاری که امسال وجود داشت این ۲۰ درصد را هم در اختیار رانندگان قرار دهید. 

وی با بیان اینکه فقط ۲۰ درصد از طلب رانندگان برای انجام خدمات سرویس بعد از عید باقی مانده بود خاطرنشان کرد: شنبه هفته گذشته اسناد آماده شده و برای بانک ارسال شد و تا صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۳/۱۷ به حساب تمامی شرکت ها بابت حق الزحمه تمام رانندگانی که دارای صلاحیت بودند واریز شد.

رییس انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان فارس اظهار داشت: بخشی از مطالبات باقی مانده هم مربوط به رانندگانی است که تایید صلاحیت نشده بودند یا پرونده کاریشان ناقص بوده است که در این راستا در تلاش هستیم این دسته از رانندگان هم در چند روز آینده مطالباتشان پرداخت شود.

وفایی با تاکید بر اینکه راننده ای نیست که کار کرده باشد و تا به امروز مطالبه ای داشته باشد گفت: آموزش و پرورش تمامی حق الزحمه رانندگان را پرداخت کرده است مگر راننده هایی که فاقد صلاحیت بودند یا پرونده های آنها ناقص بوده است که طی این چند روز تأییدیه از شرکت ها گرفته خواهد شد که اگر کارشان را انجام داده باشند و پول دستی از خانواده ها نگرفته باشند آن هم تا چند روز آینده پرداخت می شود.

پایان پیام/خ

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه