رویکرد شهرداری تهران ارتقاء کمی و کیفی فضاهای ویژه بانوان است

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: یکی از نقاط تحولی دوره جدید مدیریت شهری، رفتن به سمت بهینه‌سازی کمی ، کیفی و ارتقاء و نوآوری فضاهای مخصوص بانوان است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، مریم اردبیلی، مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در آیین افتتاح استخر روباز مجموعه شهربانو در منطقه ۵ تهران اظهار کرد: ما کمبود فضای اینچنینی در شهر داشتیم. پیامی که از شهرداری تهران مخابره می‌شود این است که شهرداری به دنبال تکریم دختران تهرانی است و در توان خودش امکانات امیدافزا را در اختیارشان می‌گذارد تا نقش یک دختر موفق و مادر بانشاط را ایفا کنند. 

 وی گفت: یکی از نقاط تحولی ما در دوره جدید رفتن به سمت ایجاد، توسعه، بهینه سازی کمی و کیفی و ارتقا و نوآوری فضاهای این چنینی است.

اردبیلی با بیان اینکه در همه مناطق شهر شهربانو داریم اما در دو سال گذشته دو یا سه استخر روباز افتتاح شد، خاطرنشان کرد: این مجموعه‌ها باتوجه به امکانات ویژه‌ای که دارند محدود بود. شهرداری با بهسازی و بازسازی بعضی استخرها که بسته شده بودند شروع به کار کرد. این فضا چهارمین استخر روباز مخصوص بانوان پایتخت است و با تلاش مدیران شهری منطقه در طول همین دوره کلنگ زنی و افتتاح شده است. 
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران افزود: امیدوار هستم به محض افتتاح به خوبی مورد بهره‌برداری قرار بگیرد. در سطح شهر فضاهای این چنینی کم داریم و فکر می‌کنم در این مکان پذیرای شهروندان به شکل فرامنطقه‌ای باشیم. 

 اردبیلی با بیان اینکه از هیچ امکانی برای اینکه خلأهای شهر را پر کنیم فروگذاری نخواهیم کرد، افزود: در جامعه دینی و اسلامی ما باید همه امکانات پیش روی بانوان با اقتصائات خودش فراهم باشد. در فضای این چنینی شاهد ارتقاء امنیت و تکریم زنان هستیم. این مکان می‌تواند یک گنجینه غنی برای حضور بانوان، هم اندیشی‌ها و کنشگری‌های موثر در شهر باشد. 

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه