توزیع ۱۳ هزار تن گاز مایع در استان زنجان

معاون شرکت ملی پخش فرآورد‌ه‌های نفتی منطقه زنجان از مصرف ۱۳ هزار تن گاز مایع در سطح استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از زنجان، علی مقدم، معاون شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سهمیه استانی گاز مایع مورد نیاز خانوارهایی که از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند و همچنین سهمیه سایر بخش‌های تولیدی و صنعتی توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تامین و از طریق شرکت‌های توزیع کننده گاز مایع توزیع می‌شود. 

معاون شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان بیان کرد: شرکت‌های توزیع کننده گاز مایع موظفند سهمیه این فرآورده را به صورت عادلانه در نقاط مختلف استان توزیع کنند. 

وی اظهار کرد: توزیع فرآورده یاد شده در قالب سامانه الکترونیکی، درخواست فرآورده‌های نفتی ساماندهی شده است و تمهیدات لازم در سطح استان با در نظر گرفتن زیر ساخت‌های بانکی و تحویل دستگاه کارتخوان به فروشند‌ه‌ها در راستای خرید سهمیه ماهانه توسط مصرف‌کنندگان واجد شرایط در سامانه مذکور از قبل انجام شده است.
مقدم افزود: چنانچه مصرف کنندگان یا خانوارهای ساکن در روستاهای فاقد گاز‌کشی، تاکنون در این سامانه ثبت نام نکرده‌اند ، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی به آدرس www.newtejaratasan.niopdc.ir نسبت به ثبت مشخصات خانوار در راستای بررسی درخواست سهمیه گاز مایع اقدام کنند. 

معاون شرکت پخش‌ فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان تاکید‌کرد: سرپرست خانوارهایی که سهمیه گازمایع به آنها تعلق گرفته است برای پرداخت بهای سیلندر گاز مایع همچون سهمیه نفت سفید، حتما از طریق دستگاه کارت خوان عامل فروش این فرآورده ، مبلغ را پرداخت کنند. 
وی افزود : در صورت مشاهده بروز هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی و عرضه گاز مایع خانوار در بخش‌های دیگر که باعث می‌شود سهمیه گاز مایع خانوارهای واجد شرایط به دستشان نرسد، با شماره تماس ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت تماس گرفته و شکایت خود را از این طریق مطرح و پیگیری کنند.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه