استاندارد در بهسازی آسفالت‌ اتوبان زنجان به قزوین لحاظ می‌شود

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرمدره با تاکید بر رعایت استانداردهای تعریف شده در آسفالت‌ریزی اتوبان زنجان به قزوین گفت: کیفیت آسفالت مورد استفاده توسط کارشناسان کنترل می‌شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از زنجان، مهدی دهقانی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرمدره در حاشیه بازدید از کارگاه جاده‌ای کیلومتر 74 باند جنوبی آزادراه زنجان به قزوین، با بیان اینکه ۲۰ کیلومتر از اتوبان زنجان به قزوین در حوزه استحفاظی خرمدره قرار دارد، اظهار کرد: بیشترین خرابی این محور در کیلومتر ۷۲ تا ۷۵ لاین جنوبی است که لگه‌گیری و روکش اساسی انجام خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خرمدره با بیان که در حوزه استحفاظی خرمدره ۳.۵ کیلومتر از لاین شمالی روکش آسفالت انجام شده است، گفت: کیلومتر ۸۴ تا ۷۵ لاین شمالی هم نیاز به روکش اساسی آسفالت دارد.

وی به پخش ۶ هزار تن آسفالت در حوزه استحفاظی خرمدره در اتوبان زنجان به قزوین اشاره و تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای این میزان کار ۹ میلیارد تومان بوده است.

دهقانی با تاکید بر تامین قیر مورد نیاز برای آسفالت گفت: اقدامات اولیه برای پوشش خرابی آسفالت انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خرمدره نوسانات جوی و تراکم تردد را از عوامل دخیل در ادامه بهسازی آسفالت آزادراه زنجان به قزوین عنوان و تاکید کرد: تا وقتی شرایط جوی مساعد باشد عملیات عمرانی هم ادامه می‌یابد.

وی با تاکید بر رعایت استانداردهای تعریف شده در آسفالت‌ریزی اتوبان زنجان به قزوین گفت: کیفیت آسفالت مورد استفاده توسط کارشناسان کنترل می‌شود.

دهقانی به سردسیر بودن منطقه اشاره و تصریح کرد: به دلیل این شرایط جوی به ویژه وقوع کولاک، این شرایط جوی موجب می‌شود که نمک پاشی به صورت مداوم در مسیر انجام شود.

پایان پیام/73004

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه