یک کشته و 4 مصدوم درتصادف 2 خودرو

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از برخورد یک دستگاه خودرو سواری ال نود و پژوپارس با یک کشته و 4 مصدوم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از نیشابور، سرهنگ رضا علیزاده اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر یک مورد حادثه رانندگی در ابتدای جاده روستایی باغش گچ از روستاهای توابع بخش مرکزی شهرستان نیشابور، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری پژوپارس و یک دستگاه خودرو سواری ال نود به دلایل نامعلومی با یکدیگر برخورد کرده اند.

این مقام انتظامی گفت: متاسفانه در این حادثه راننده یکی از سرنشینان خودرو ال نود در دم فوت و ۴ تن از سرنشینان خودرو پژو پارس که همگی اعضای یک خانواده بودند نیز مصدوم که بلافاصله توسط نیرهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور ضمن ابراز تاسف از این حادثه تلخ با بیان این که علت حادثه از طرف کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است از رانندگان خواست؛ با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی آسایش و آرامش را برای خود و دیگران به ارمغان آورند.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه