تکمیل فرآینده ایمنی بخشی زیرگذر سیدجمال‌الدین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به تکمیل فرآیند زیرگذر سید جمال‌الدین خرمدره گفت: با تکمیل این فرآینده، ایمنی مجموعه تکمیل می‌شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از زنجان، جعفر قزوینیان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در حاشیه بازدید از زیرگذر سید جمال‌الدین خرمدره، با بیان اینکه سال گذشته این زیرگذر مورد بهره‌برداری قرار گرفت، اظهار کرد: این زیرگذر در ضلع شمالی خرمدره احداث شد که احداث آن خواسته به حق مردم این منطقه بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از لزوم اجرای اقدامات عمرانی در بالای زیرگذر خبر داد و افزود: کمربندی و لایه دوم آن به دلیل فرارسیدن فصل سرما متوقف شد که در حال حاضر با فراهم شدن شرایط کاری، در حال انجام است.

وی به فعال شدن پیمانکار پروژه برای تکمیل نواقص موجود در پروژه زیرگذر سید جمال‌الدین اشاره و تصریح کرد: گاردریل، هندریل مورد نیاز در روی پل و مسائل دیگر که ریزه‌کاری‌های لازم در این نوع پروژه‌ها است در حال کار است.

قزوینیان با بیان اینکه زیرگذر سید جمال‌الدین بخشی از کمربندی خرمدره است، ادامه داد: آسفالت‌ریزی بخش تعریض این کمربندی در حال انجام شد که با تکمیل آن لاین رفت و برگشت جداسازی خواهد شد که بیانگر تکمیل ایمنی بخشی به این محور است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تاکید کرد: راه‌های منشعب به راه‌های کمربندی و زیرگذر هم در کمربندی خرمدره هم عملیاتی خواهد شد تا یک مجموعه تمیز و ایمنی در اختیار شهروندان قرار گیرد.

پایان پیام/73004

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه