58 درصد از ظرفیت در تبصره 16 در کردستان جذب نشده است

مدیرکل سازمان بازرسی کردستان با بیان اینکه عملکرد بانک ها و دستگاه های اجرایی متولی در مورد تبصره 16 قابل قبول نیست، گفت: 58 درصد از ظرفیت در تبصره 16 هنوز در استان جذب نشده در این زمینه نیاز به تلاش بیشتر دستگاه ها و همکاری بانک ها هستیم.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از سنندج، عیسی هواسی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کردستان اظهار کرد: برنامه‌ها باید همان ابتدای سال از سوی دستگاه‌ها تشریح شود تا سایر دستگاه‌ها اطلاعات لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها در ارائه برنامه‌ها واقع‌بینانه حرکت کنند، عنوان کرد: یک برنامه بازرسی سراسری در خصوص اقدامات و عملکرد دستگاه‌های اجرایی در مورد شعار سال در کل کشور و استان اجرا می‌شود.

مدیرکل سازمان بازرسی کردستان افزود: هیاتی در این راستا تشکیل و عملکرد و اقدامات دستگاه‌ها در زمینه میزان تحقق شعار سال بررسی خواهد شد.

وی در ادامه از بررسی وضعیت عملکرد وظایف دستگاه‌ها در خصوص خرید و حمایت از کالای ایرانی در استان خبر داد.

وی با بیان اینکه عملکرد بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی متولی در مورد تبصره 16 قابل قبول نیست، گفت: 58 درصد از ظرفیت تبصره 16 هنوز در استان جذب نشده در این زمینه نیاز به تلاش بیشتر دستگاه.ها و همکاری بانک‌ها هستیم.

به گفته مدیرکل سازمان بازرسی کردستان، بانک ملت 77 درصد، بانک صادرات 69 درصد و بانک مهر ایران 65 درصد از تسهیلات تکمیلی خود در تبصره 16 را جذب نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه میزان عملکرد و ضعف هر بخش در عملیاتی نشدن تبصره 16 به صورت موشکافانه بررسی و شفاف‌سازی می شود، گفت: اینکه کم کاری در جذب تبصره ماده 16 از سوی دستگاه‌های اجرایی یا بانک بوده را کاملا مشخص خواهیم کرد.

مدیرکل سازمان بازرسی کردستان عنوان کرد: گزارش کامل عملکرد بانک.ها در پرداخت تسهیلات تبصره ماده 16 را به مردم اطلاعرسانی خواهیم کرد بانک هایی که در این خصوص عملکرد ضعیفی داشته اند به مردم معرفی خواهند شد.
انتهای پیام/2330/71

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه