10 هزار تاکسی فرسوده در کشور نوسازی می‌شود

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده با اشاره به طرح کلید به کلید تاکسی‌های فرسوده، گفت: براساس این طرح قرار است 10 هزار دستگاه تاکسی فرسوده در کشور با خودرو نو جایگزین شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد به نقل از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مهران سالاریه  با اشاره به طرح کلید به کلید جایگزینی تاکسی‌های فرسوده گفت: بر اساس این طرح قرار است ۱۰ هزار دستگاه تاکسی فرسوده در کشور با تسهیلات ۱۰۰، ۱۲۰، ۱۵۰ و ۲۰۰ میلیون تومانی جایگزین شوند. 

وی افزود: ۴ هزار و ۵۰۰ متقاضی تا ۲۸ اسفند ماه سال گذشته نسبت به واریز وجه اقدام کرده‌اند که از این تعداد تا‌کنون ۲ هزار نفر تاکسی جایگزین گرفتند.

رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده با بیان در این طرح جایگزینی تلاش شده تا مالکان تاکسی‌ها در کمترین زمان ممکن ، خودرو جایگزین را دریافت کنند، اظهار داشت: بدین ترتیب متقاضیان پس از پذیرش خودرو فرسوده خود در مراکز اسقاط به شرکت ایران خودرو برای دریافت تاکسی جدید معرفی می‌شوند و خودرو خود را دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در مرحله فعلی این طرح ، خودرو جایگزین سورن پلاس خواهد بود اظهار داشت: در مرحله نخست طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده سال ۱۴۰۲، آن دسته از مالکان تاکسی‌های فرسوده که سال گذشته در طرح جایگزینی ثبت نام کرده و تا ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۱ نسبت به پرداخت وجه اقدام کرده‌اند، هرچه سریعتر برای قرارگیری در فرآیند تحویل خودرو با هماهنگی تاکسیرانی مربوطه به مراکز اسقاط سراسر کشور مراجعه کنند.

سالاریه افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان تیرماه ۲۵۰۰ دستگاه تاکسی جدید جایگزین تاکسی‌های فرسوده خواهد شد و به زودی شرایط و نحوه تکمیل ثبت‌ نام سایر متقاضیان این طرح اعلام می‌شود.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه