زندی برنز گرفت و حاج موسایی به فینال گرندپری تکواندو رم راه یافت

دو تکواندوکار کشورمان به مرحله نیمه نهایی گرندپری رم راه یافتند که در نهایت با صلاحدید کادرفنی، حاج موسایی به فینال راه یافت و زندی برنزی شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، در ادامه مبارزات روز دوم از رقابت های گرندپری 2023 که در شهر «رم» کشور ایتالیا جریان دارد، امروز شنبه 20 خردادماه «ابوالفضل زندی و مهدی حاج موسایی» 2 نماینده وزن 58- کیلوگرم کشورمان با کسب 3 پیروزی متوالی به دیدار نیمه نهایی راه پیدا کردند که در نهایت با صلاحدید کادرفنی تیم ملی، دو تکواندوکار کشورمان در مرحله نیمه نهایی با یکدیگر رقابت نکردند و زندی به مدال برنز رسید و حاج موسایی راهی فینال گرندپری رم شد.

ابوالفضل زندی کار خود را برتری 2 بر صفر مقابل «تسکرا» از کرواسی کار خود را آغاز کرد و سپس «کریان راوت» دارنده مدال طلای گرندپری پاریس و رنکینگ 3 این مسابقات 2 بر یک صاحب برتری شد و در مرحله یک چهارم نهایی نیز «واسکز» از اسپانیا را در 2 راند متوالی از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی صعود کرد. 

از قسمت پائین جدول همین وزن نیز مهدی حاجی موسائی ابتدا «سزار روریگوئز» از مکزیک را در دو راند متوالی شکست داد و در ادامه با همین نتیجه «دیمیتروپولوس» از یونان را از پیش رو برداشت و در مرحله یک چهارم نهایی در یک مبارزه برتر برابر «عمر سلیم» قهرمان مجارستانی جهان در سال 2022 به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. 

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه