بیش از 80 درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به کردستان تخصیص یافت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان گفت: از اعتبارات سفر رییس جمهور که برابر با 4 هزار و 96 میلیارد تومان بود، 88.5 درصد تخصیص پیدا کرده است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از سنندج، ارسلان ازهاری در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کردستان اظهار کرد: در سال گذشته 12 جلسه شورای برنامه ریزی با  24 دستور کار و 110 مصوبه با موضوعات قابل توجه و اساسی برگزار شد.

وی اظهار کرد: تشریح آخرین تخصیص‌های سال گذشته و وضعیت دستگاه‌های اجرایی در مورد وظایف از محورهای برگزاری این جلسه است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان تصریح کرد: اولویت‌بندی پروژه‌های نیمه‌تمام و برنامه‌ریزی برای اتمام و بهره‌برداری از این پروژه‌ها از مهم‌ترین محورها و و برنامه‌های شورای برنامه‌ریزی استان است.

وی عنوان کرد: تحقق برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی با 800 میلیارد تومان و برنامه‌های صمت به مبلغ یک هزار و 400 میلیارد تومان دور از انتظار نیست.

ازهاری خاطرنشان کرد: اعتبارات سفر  رییس جمهور که برابر با 4 هزار و 96 میلیارد تومان بود 88.5 درصد تخصیص پیدا کرده است.

وی گفت: با توجه به شرایطی که در بازار داریم باید ارزش پول حفظ شود، هیچ توجیهی ندارد که پول یک تا چند ماه در حساب دستگاهی بماند بعد هزینه کند.

ازهاری افزود: برخی رسانه‌ها در حق عملکرد استان اجحاف می‌کنند و برخی تولید محتواهای غیرکارشناسانه بدون کسب اطلاع از سوی برخی رسانه‌ها اعلام می‌شود.

وی گفت: از انتقادات کارشناسی شده رسانه‌ها استقبال می‌کنیم انتظار داریم اربابان جراید با حضور در جلسات شورای برنامه‌ریزی و شنیدن دیدگاه‌های کارشناسی شده از درج مطالب غیرواقعی پرهیز کنند.

وی اضافه کرد: برگشت حساب واحدهای تولیدی بزرگ به استان از مصوبات شورای برنامه ریزی استان بوده که میزان عملیاتی شدن این مصوبه باید به صورت کاملا شفاف مشخص شود.

وی خاطرنشان کرد: برگرداندن حساب واحدهای صنعتی بزرگ به استان مغفول و بر زمین مانده و تکلیف قانونی بود که باید هرچه زودتر زمینه تحقق آن فراهم شود.

انتهای پیام/2330/71

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه