45 درصد از راه‌های روستایی ابهر، نیازمند بهسازی است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر گفت: از 280 کیلومتر روستایی در سطح این شهرستان حدود40 تا 45 درصدنیازمند بهسازی و روکش است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از زنجان، علی اصغر عطوفی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر در حاشیه بازدید خبرنگاران از کارگاه جاده‌ای کیلومتر 98 باند جنوبی آزادراه زنجان به قزووین، حوزه استحفاظی شهرستان را در قسمت آزادراه 24 کیلومتر اعلام و اظهار کرد: در 25 روز گذشته 3.5 کیلومتر از این محور در سه لاین بهسازی و لکه‌گیری شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر از پخش 4 هزار و 900 تن آسفالت در حوزه استحفاظی ابهر خبر داد و افزود: برای انجام این حجم از کار، تاکنون 7 میلیارد و 300 میلیون تومان بودجه هزینه شده است.

وی از پیگیری برای روکش آسفالت آزادراه زنجان به قزوین در محدوده شهرستان ابهر بعد از پایان لکه‌گیری خبر داد و گفت: از کیلومتر 84 تا 105 در محدوده شهرستان ابهر قرار دارد.

عطوفی طول راه‌های شهرستان ابهر را 380 کیلومتر اعلام کرد و گفت: 280 کیلومتر از این مجموعه روستایی است که 85 درصد از آن آسفالت‌ریزی شده و 100 کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه اصلی در این شهرستان به کاربران جاده‌ای ارائه خدمت می‌کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر تاکید کرد: از 280 کیلومتر روستایی در سطح این شهرستان حدود40 تا 45 درصدنیازمند بهسازی و روکش است.

پایان پیام/73004

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه