رونمایی از تمثال شهدای شهر قلعه رئیسی+تصویر

تمثال شهدای شهر قلعه رئیسی در ورودی این شهر نصب شدند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از چاروسا، با حضور امام جمعه، فرماندار، بخشدار، مدیرکل امور شهری، جمعی از اعضای شورای اداری، شورای شهر و شهردار و خانواده شهدا از تمثال شهدای شهر قلعه رئیسی رونمایی شد.

 

در این مراسم از تمثال شهدای شهر قلعه رئیسی، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و شهید سلیمانی رونمایی شد.

شهردار قلعه رئیسی در خصوص رونمایی از تمثال شهدا گفت: این شهدا بودند که انقلاب اسلامی را با اهدای جانشان رقم زدند و امروزه شاهد هستیم که در تمام نقاط کشور، روز به روز کارهای بهتر و کامل‌تری انجام می‌شود.

تورج آذربهرام بیان کرد: شهدا به ما نیاز ندارند و این ما هستیم که به شهدا نیاز داریم و همواره باید یاد و نام و تصویر شهدا در چشم همه مردم و مسؤلان باشد.

وی با بیان اینکه این تمثال از اعتبار داخلی شهرداری تکمیل شدند.

امام جمعه قلعه رئیسی در این مراسم با بیان اینکه رونمایی از تمثال شهدا با هدف این است که مسیر شهدا را به نسل جوان انتقال دهیم و بفهمیم شهدا زنده هستند و ناظر عملکرد ما هستند تصریح کرد: عزت، اقتدار و استقلال ایران اسلامی مدیون رشادت‌های شهدای والامقام و ایستادگی مردم ایران است و امروز همه مردم و مسئولان وظیفه دارند تا با شناخت شهیدان، راه آنان را ادامه دهند.

حجت الاسلام حیدرخواه بیان کرد: تلاش شهدا برای اعتلای ارزش‌های دینی، اعتقادی و ولایتمداری آنان سبب کسب درجات عالی و تقرب الهی آن‌ها شده است و باید در همه حال پاسدار خون شهدا باشیم.

موسوی فرماندار کهگیلویه هم در این مراسم با بیان اینکه عظمت شهدا بسیار بالاست و شهدا ارزشمندترین و بزرگترین کارها را انجام دادند یادآور شد: شهیدان درس ایثار و شهادت را در بین ملت ایران ترویج دادند و امروز همین روحیه ایثار و شهادت طلبی باعث عزت و اقتدار ملت در جهان شده است.

فرماندار کهگیلویه افزود: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قصد داشتند انقلاب نوپای ایران را شکست داده و سیطره ظلم و ستم خود را در کشور ما ادامه دهند اما با حضور به موقع ملت انقلابی در جبهه‌های جنگ این توطئه دشمنان شکست خورد و برای همیشه دست سلطه آنها بر کشورمان قطع شد و امروز وظیفه داریم از آرمان شهدا دفاع کنیم و مسیر شهدا را به نسل جدید انتقال دهیم.

در ادامه با حضور مسئولین کارخانه سنگ شکن شهرداری قلعه رئیسی که به دلیل عمر زیاد فرسوده شده بود مجدد تعمیر شد و به چرخه کار برگرشته است و این کارخانه هم افتتاح شد.

 

داریوش فاطمیان رئیس شورای شهر قلعه رئیسی در این مراسم گفت: این معدن در سالهای بسیار گذشته فعالیت می کرد که متاسفانه به دلیل کار زیاد فرسوده شده بود و توانایی کار کردن نداشت که به پیمانکار واگذار شد و پیمانکار این معدن را مجدد تعمیر کرد و امروز فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد تا پیمانکار پروژه بتواند خدمات رسانی قابل توجهی به مردم ارائه دهد و بتواند کمک شایانی به مردم انجام دهد و تلاش خواهیم قیمت مصوب پایین تر از نرخ شهرستان کهگیلویه باشد.

همچنین در ادامه فرماندار به همراه بخشدار و مدیرکل امور شهری و رئیس دادگستری چاروسا از فاز دوم پارک شهدای گمنام شهر قلعه رئیسی بازدید کردند.

پایان پیام/82021

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه