فاز نخست پروژه پاکرود کرج به بهره‌برداری رسید

یک هفتم پروژه پاکرود به مساحت یک هکتار، که به منظور بهره‌برداری مردم از فضای حاشیه رودخانه کرج با رفع تصرف بستر رودخانه در دست اقدام بود با حضور مردم و مسؤولان و صرف اعتبار ۳۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از کرج، مهرداد کیانی، شهردار کرج، عصر امروز «۲۰ خرداد ماه» در آیین افتتاح فاز نخست پاکرود، گفت: امروز با حضور مردم یک هفتم این پروژه معادل یک هکتار از پروژه عظیم پاکرود به طول یک کیلومتر به بهره‌برداری خواهد رسید که حدود ۳۰ میلیارد تومان صرف هزینه شده است.

وی با اشاره به بازدید رییس قوه قضاییه از این پروژه، اضافه کرد: پیش از این پروژه فاز نخست پاکرود به صورت غیررسمی افتتاح شده بود، در این میان امیدواریم پروژه‌های متعدد عظیم دیگر مدیریت شهری در هفته‌های آتی به بهره‌برداری خواهند رسید.

این مقام مسؤول تصریح کرد: تکمیل پروژه بزرگراه شمالی یکی از اقداماتی است که در دستورکار مدیریت شهری قرار دارد و به صورت جدی پیگیر اجرای آن هستیم و در دنیا و ایران میز کم‌نظیر قلمداد می‌شود.

 وی اضافه کرد: متروی شهر کرج نیز امروز به صورت آزمایشی هرچند محدود فعال است و در آینده نزدیک نیز ایستگاه‌های جدیدی به آن اضافه خواهد شد.

 در ادامه این آیین عمار ایزدیار، نائب رییس شورای شهر کرج، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شهرداران سابق در راستای اجرای پروژه پاکرود، گفت: امیدواریم روند تکمیل سایر فازهای پروژه با سرعت پیش برود.

ایزدیار در ادامه اشاره کرد: تهران اجازه نمی‌دهد آب روخانه کرج به مردم این کلانشهر برسد اما سعی داریم با پروژه پاکرود حداقل از فضای سبز آن استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم حق آبه این پروژه به زودی محقق شود، ادامه داد: در راستای تحقق پروژه پاکرود با همت مسؤولان قضایی و اجرایی و نظارتی بتوانیم پروژه دریاچه مصنوعی را در جوار پل فردیس آغاز و به بهره‌برداری برسانیم.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه