انتخابات اتاق بازرگانی ایران

اعضای محترم جامعه خدوم رسانه‌ای ایران عزیز

دکتر حسین سلاح ورزی رئیس اتاق بازرگانی ،صنایع ، معادن و کشاورزی ایران از رسانه ها بابت همراهی در برگزاری بدون حاشیه انتخابات اتاق های بازرگانی سراسر کشور در اسفند ماه سال گذشته و هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران طی ارسال یادداشتی تشکر و قدردانی نمود.

با برگزاری و اعلام نتایج دهمین دوره انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران، ماراتن برگزاری انتخابات اتاق‌های بازرگانی، صنعت معادن  و کشاورزی در شهرستانهای سراسر کشور به نقطه پایانی خود رسید و ما شاهد آغاز فصل تازه‌ای از تلاش و همدلی میان فعالان اقتصادی و تعامل بخش خصوصی با نظام حکمرانی برای احیای اقتصاد ملی خواهیم بود.
روند انتخابات با همه فراز و نشیبها گذشت. شیرینی و تلخی پیروزی‌ها و شکستها به زودی از یاد همه خواهد رفت و آنچه در خاطره‌ها می‌ماند شرافت و بزرگ‌منشی زنان و مردان ایران‌دوستی است که دوشادوش یکدیگر، چه بعنوان فعال اقتصادی، چه در جایگاه مدیر حاکمیتی و چه در برج مراقبت و دیده‌بانی رسانه، در این مسیر برای کمک به اعتلای اقتصاد ایران تلاش کردند.
مایه مسرت است که قاطبه جامعه رسانه‌ای کشور در جریان برگزاری انتخابات، بی‌توجه به برخی بداخلاقی‌ها و  حاشیه‌سازی‌ها، به راهنمایی وجدان و با اتکا به شایستگی حرفه‌ای، در سمت صداقت، شفایت و منافع ملی ایستادند تا صدای بخش خصوصی واضح و شفاف در سپهر اقتصاد کشور شنیده شود و در کنار هم دوره تازه‌ای از تعامل سازنده برای توسعه اقتصاد ایران ایران اسلامی عزیز ذیل رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب را آغاز کنیم.
بعنوان سخنگوی بخش خصوصی کشور، وظیفه خود می‌دانم از شما بابت این همراهی صادقانه و ارزشمند تشکر کنم و امیدوارم طی دوره چهارساله ماموریت هیات رئیسه دهم اتاق بازرگانی، همچنان با شایستگی و تعهد حرفه‌ای خود تسهیلگر تعامل سازنده میان بخش خصوصی، نظام حکمرانی اقتصادی و بدنه جامعه ایران باشید.


به امید فردایی بهتر برای ایران و ایرانی


ارادت باقیست

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه