جشن روز صنعت

کسب عنوان زرین دیگر برای مجتمع فولاد ظفر بناب

همزمان با گرامیداشت روز صنعت و معدن و همایش سراسری خانه های صنعت و معدن کشور در تبریز از واحدهای نمونه 1402 در هشت بخش روز پنجشنبه 22 تیر 1402 در سالن همایش های بین المللی خاوران تبریز تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد ظفر بناب ،همزمان با گرامیداشت روز صنعت و معدن و همایش سراسری خانه های صنعت و معدن کشور در تبریز از واحدهای نمونه 1402 در هشت بخش روز پنجشنبه 22 تیر 1402 در سالن همایش های بین المللی خاوران تبریز تجلیل به عمل آمد.جناب آقای فرهاد نیک نفس مدیرعامل مجتمع فولاد ظفر بناب لوح و تندیس سپاس در بخش صنعت؛ گروه فولاد استان آذربایجان شرقی را دریافت نمود.

در بزرگ ترین رویداد تجلیل واحدهای تولیدی استان آذربایجان شرقی از 51 شرکت نمونه در 8 بخش تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

تقدیر در بخش پیشکسوتان نمونه صنعت از مدیران عامل چهار شرکت، در بخش واحدهای نمونه تحقیق و توسعه و خدمات فنی و مهندسی از دو شرکت همچنین در بخش دانش بنیان، معدن و شهرک صنعتی نمونه از یک شرکت و در بخش واحدهای تولیدی نمونه صنعتی از چهل شرکت در بیست و یک گروه تجلیل انجام یافت.

در مرحله داوری انتخاب واحدهای نمونه 1402 کارنامه کاری 1401 در آیتم های؛ میزان تولید، میزان فروش، میزان سود دهی، هزینه انرژی مصرف، هزینه آموزش کارکنان، ارزش صادرات، تعداد نیروی انسانی شاغل برحسب بیمه، ایجاد زنجیره ارزش و مشتری مداری، کسب گواهینامه های معتبر کیفیت محصول و زیست محیطی، انجام طرح های توسعه و نوآوری از جمله شاخص های انتخاب برای تجلیل صنعتگران نمونه از سوی خانه صنعت و معدن استان آذربایجان شرقی بود.

لیست 21 گروه در بخش نمونه های صنعتی 1402 به شرح؛  1_آرد 2_آسانسور و پله برقی 3_برق و الکترونیک 4_بهداشتی و دارویی 5_صنایع پلاستیکی 6_تاسیسات 7_چرم 8_کفش 9_صنایع سلولزی 10_صنایع ساختمانی 11_صنایع شیمیایی 12_صنایع غذایی 13_فراورده های نفتی14_فولاد 15_صنایع کانی غیر فلزی  16_لبنی 17_لوازم خانگی 18_متالورژی 19_ماشین سازان 20_نیرومحرکه و قطعات خودرو 21_نساجی

این مراسم با حضور دکتر آقامحمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری ، برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت، رئیس و هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز، کلامی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان‌ شرقی، تعدادی از مدیران کل استان آذربایجان شرقی و برخی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزارشد.

 رئیس کارگروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری تاکید کردند: توقع ما از آذربایجان این است که بتواند واحدها را با همدیگر پیشرو و هم قدم نماید، امروزه شاهد افزایش آذربایجان فعال و پرتلاش با حضور جوانان صنعت گر هستیم که این امر مهم بایستی با تدبیر در جهت رفع مشکلات وچالش ها در حوزه نیروی انسانی محقق گردد. دکتر آقامحمدی افزود: در حال حاضر 400جوان نخبه فعال به عنوان واحد تولید کننده صنعتی در استان آذربایجان شرقی در صدد تامین نیروی کار هستند که امیدواریم به نحو مقتضی این موضوع حل و فصل شود.

 مجتمع فولاد ظفر بناب برای نوبت ششم در سال های اخیر موفق به کسب این عنوان از سوی خانه صنعت و معدن استان آذربایجان شرقی شد.

 مجتمع فولاد ظفر بناب و شرکت های تابعه با تولید بیش از 900 هزار تن انواع مقاطع فولادی و معدنی، زمینه اشتغال 1300 نفر را فراهم نموده است.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه