اساتید بسیجی دانشگاه آزاد: در راستای تحقق مشارکت قوی، سالم و امن تلاش می‌کنیم

اساتید بسیجی دانشگاه آزاد در بیانیه پایانی دهمین اجلاس سراسری مسئولین کانون‌های بسیج تاکید کردند که در راستای تحقق مشارکت قوی و رقابت قوی و سالم و امن از هیچ توان و تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

ب️ه گزارش گروه سیاسی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، دهمین اجلاس سراسری مسئولین کانون های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت انتخابات_جهاد عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

بیانیه پایانی دهمین اجلاس سراسری مسئولین کانون‌های بسیج اساتید واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به شرح ذیل است:

پانزدهم بهمن ماه ۱۴۰۲ در چهارمین روز دهه مبارک فجر چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسئولین کانون‌های بسیج اساتید واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در معیت اندیشمندان و صاحب نظرانی گرد هم آمدیم تا ضمن یادآوری مجاهدت‌ها و مبارزات خستگی ناپذیر ملت مسلمان ایران به رهبری امام خمینی (ره) در راه ایجاد حکومت عدل اسلامی و گرامیداشت انقلاب عظیم بیدارساز مردمی در مقابل جهان کفر و الحاد و تجدید میثاق با آرمان های رهبر کبیر انقلاب، با تجدید قوایی مضاعف در پرتو طنین تفکر بسیجی بتوانیم با عزمی راسخ‌تر از گذشته در مسیر تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی برای رسیدن به قله‌ای که ان‌شاءالله به آن نزدیکیم گام‌هایمان را مستحکم‌تر و بصیرتمان را عمیق‌تر سازیم.

این نشست که در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت سازی قرار گرفته است با عنایت به این اصل که انتخابات در جمهوری اسلامی یک شاخص اصلی برای مردمی بودن نظام است و به تعبیری شب قدر نظام است؛ با محوریت "انتخابات_ جهاد عمومی" با هدف تعمیق و تبیین اندیشه‌ها و راهبردها به بصیرت افزایی در شاخص سازی‌ها و تفسیر اهمیت مشارکت حداکثری پرداخت تا هر یک از اساتید بسیجی به عنوان یک سرباز عرصه جهاد تبیین با انگیزه بیش از پیش در راه گفتمان سازی، جریان سازی و رفتارسازی، برنامه‌ریزی دغدغه‌مندانه و اقدام مسئولانه داشته باشند.

با توجه به گستره وسیع دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور بر این باوریم هر کرسی استادی می‌تواند سنگری تفکری در تقویت آگاهی سازی و امید پروری عمومی باشد. فلذا بر خود واجب می‌دانیم در لبیک به فرمان ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در راستای تحقق مشارکت قوی و رقابت قوی و سالم و امن از هیچ توان و تلاشی فروگذار نباشیم.

در پایان با تاکید بر اینکه قطعاً وعده الهی حق است و پیروزی از آنِ مسلمانان و مستضعفان است؛ آرزومندیم پیروزی جبهه حق علیه باطل دیگری به زودی محقق گردد و طوفان الاقصی ختم به نابودی استکبار صهیونیستی و اهتزاز پرچم حق گردد و همانگونه که این حرکت آگاهانه پیشران تغییر در معادلات جهانی و محرک بیداری جهانی مردمی بوده است؛ زمینه ساز تمدن نوین اسلامی گردد.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه