نشست خبری همایش جهاد اکبر با عنوان دانشجوی تحول آفرین، اعتلای هویت ملی برگزار شد

نشست خبری همایش جهاد اکبر با عنوان دانشجوی تحول آفرین، اعتلای هویت ملی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، نشست خبری دوره جهاد اکبر با عنوان (دانشجوی تحول آفرین، اعتلای هویت ملی) امروز در دفتر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور برگزار شد.  

قنواتی دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی مستقل سراسر کشور در ابتدای این نشست خبری ضمن تشریح جزئیات برگزاری جهاد اکبر، گفت:  اردوی جهاد اکبر  امسال با حضور ۸۰۰ نفر از اعضای دفاتر سراسر کشور ۱۷ ام تا ۲۴ ام در مشهد مقدس برگزار می شود.

وی افزود: با تصمیم اعضای اتحادیه نشست آذرماه را با محوریت انتخابات برگزار کردیم و در ابعاد مختلف موضوع انتخابات را مورد بررسی قرار دادیم.

قنواتی تاکید کرد: سخنرانان جهاد اکبر  مسئولان لشکری و کشوری شامل قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، وحیدی وزیر کشور،  بهادری جهرمی سخنگوی دولت،  زلفی گل ‌وزیر علوم، صحرایی  وزیر آموزش و پرورش، محرابیان وزیر نیرو ، خسروپناه، باقری کنی وزارت خارجه، منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه و حجت الاسلام رستمی، امیر پور دستان خواهد بود. 

وی افزود: جهاد اکبر امسال با مناسبت های مذهبی و ملی مقارن شده است و در این زمینه برنامه های مناسبتی خواهیم داشت.

قنواتی عنوان کرد: شعار ۲۲ امین دوره جهاد اکبر امسال دانشجوی تحول آفرین، اعتلای هویت ملی است.  دلیل انتخاب این شعار این بود که حضور دانشجویان در شهر مشهد مقدس منشأ ایجاد تحول خواهد شد و باید تجلی این تحول را در جامعه ببینیم. دلیل صحبت از هویت ملی این است که اعتقاد داریم دشمن تمام تلاشش را کرد که هویت ملی و اسلامی را خدشه دار کند و دانشجوی تحولی می تواند باعث اعتلای هویت ملی شود.

وی افزود: این هویت ملی را مردم و دانشجویان می سازند و طبیعتاً احساس دغدغه میکنیم که دانشجوی ما نسبت به هویت ملی و مذهبی خودش بی تفاوت نباشد.

قنواتی ادامه داد: اعتقاد ما این است که یکی از  مهم‌ترین بسترهای تحول انتخابات است و حضور مردم در انتخابات سبب تحول در جامعه می‌شود. 

وی افزود: اتحادیه مستقل از هیچ یک از احزاب سیاسی حمایت نخواهد کرد و تمام تلاش خود را در راستای افزایش مشارکت خواهد گذاشت.

عطیه اسکندری مسئول آموزش اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل نیز در ادامه جلسه گفت: هدف از برگزاری دوره جهاد اکبر کادر سازی و نیرو سازی برای اتحادیه است و بحث زیادی از دوره به مباحث تشکیلاتی تعلق گرفته است.

وی افزود: محتوای دوره بر اساس مباحث رسالت انسان و هدف از آفرینش انسان است و هدف خلقت آن ها چه بوده است. 

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه