بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر نمود.

به گزارش گروه سیاسی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر نمود.

متن این بیانیه به شرح ذیل می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم والفجر ولیال عشر

فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی نشان می دهد که نهال انقلابی که به رهبری حضرت امام خمینی(ره)، آن بزرگمرد تاریخ اسلام و ایران در خاک مقدس ایران کاشته شد، امروز تبدیل به سرو تناوری شده است. امروز حتی دشمنان در برابر عظمت و ایستادگی آن چاره ای جز تواضع و تعظیم نمی بینند و این انقلاب شکوهمند با گذشت سالها و علی رغم توطئه های مستمر دشمنان قسم خورده این مرز و بوم، به حیات مقدس خود در سایه تعالیم نورانی اسلام ادامه می دهد.

گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به معنای یادآوری یک خاطره یا واقعه تاریخی نیست، بلکه به معنای پاسداشت ارزشهای ماندنی و پویای برخاسته از این پدیده مقدس در نظام بین الملل است.

این انقلاب  محدود به گذشته نیست و ماهیتی فرازمانی و فرامکانی دارد و هر ساله درجشن سالگرد پیروزی انقلاب، ملت بزرگ ایران این حرکت مقدس را نه تنها پاسداری، بلکه بازتعریف کرده و آن را دوباره در مقابل دیده جهانیان رونمایی می کنند.انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین ضمن گرامیداشت سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی، همراه با دلداگان جهانی این انقلاب، بر عهد همیشگی خود مبنی بر انتقال جوهره و پیام این انقلاب مقدس و صیانت از آن در مواجهه با جنگ شناختی دشمنان پایبند بوده و از متواضعانه مردم شریف ایران و بخصوص دانشگاهیان فرهیخته دعوت می کنند تا با حضور در راهپیمایی باشکوه روز 22 بهمن،بار دیگر با آموزه های انقلابی امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمایند.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه