علی سلاجقه برای شرکت در هجدهمین جلسه ستاد ملی گردوغبار عازم سرخس می شود

مدیر کل دفتر ریاست و هماهنگی امور استان های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: علی سلاجقه، رییس سازمان حفاظت محیط زیست برای شرکت در هجدهمین جلسه ستاد ملی مقابله با گردوغبار عازم سرخس می شود.

به گزارش گروه جامعه آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، علیرضا نورمحمدی، مدیر کل دفتر ریاست و هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست در این باره بیان کرد: هجدهمین جلسه ستاد ملی مقابله با گردوغبار فردا در شهرستان سرخس برگزار خواهد شد و علی سلاجقه، معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برای شرکت در این جلسه عازم شهرستان سرخس می شود.

وی با اشاره به اینکه این سفر در راستای دستور ریاست جمهور در جریان اولین سفر خود به استان خراسان رضوی در خصوص پیگیری کاهش خسارات گردوغبار در شهرستان سرخس صورت می گیرد، افزود: پیگیری‌های لازم و اقدامات مصوب در جلسات پیشین انجام گرفته است و سلاجقه برای بررسی میدانی اقدامات به این شهرستان سفر خواهند کرد.

مدیر کل دفتر ریاست و هماهنگی امور استان های سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: در جلسات پیشین مقرر شده بود که وزارت نفت از بابت مسؤولیت اجتماعی اقداماتی را انجام دهد و سازمان منابع طبیعی نیز طرح مقابله با گردوغبار را تهیه کند که در این جلسه اقدامات انجام یافته در این دو حوزه نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نورمحمدی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها از جمله وزارت کشور، نیرو، جهاد، راه، وزارت خارجه، بهداشت، صمت، دفاع، ارتباطات و همچنین سازمان منابع طبیعی، انرژی اتمی و صداوسیما به همراه معاونت علمی ریاست جمهوری عضو این ستاد هستند و در این جلسه حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: بازدید از کانون گردوغبار چاله زرد و منطقه خانگیران و همچنین برگزاری جلسه پیگیری مصوبات سفرهای قبل از دیگر برنامه‌های سلاجقه در این سفر خواهد بود.

مدیر کل دفتر ریاست و هماهنگی امور استان های سازمان حفاظت محیط زیست تاکید داشت: پیش از این معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ۵ سفر به استان خراسان داشت که پیگیری مصوبات آن سفرها نیز در دستور کار قرار دارد.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه