روزنامه‌نگار پیشکسوت یزدی:‌ «رای نمی‌دهم» یعنی دیگران بجای من تصمیم بگیرند

روزنامه نگار پیشکسوت یزدی گفت:‌«رأی نمی‌دهم» یعنی،‌ دیگران بجای من تصمیم بگیرند و سرنوشت ایران و مردمم برای من مهم نیست.

محمدمسعود ارکان، مدیرمسئول روزنامه پیمان یزد و خبرنگار پیشکسوت یزدی،‌ در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد با بیان این‌که هر چهار سال یکبار یک نماینده به مجلس فرستاده شده و نقش نمایندگان هم مشخص است، اظهار کرد: سرنوشت چهار سال آینده کشور به دست نماینده مجلس گذاشته شده و در نتیجه باید کسی را انتخاب کنیم که از همه نظر صالح و شایسته باشد.

وی با اشاره به اهمیت نوع دوستی یک نماینده مجلس، افزود: برای انتخاب نماینده شایسته و صالح باید در نظر داشت فردی که نوع دوست نباشد نمی‌تواند نماینده خوبی برای مردم باشد و درد مردم را نمی‌فهمد.

این پیشکسوت عرصه خبر و روزنامه نگاری گفت: مجلسی‌ها بجای سیاسی بودن باید دردهای مردم برسند،‌ مشکلات را با استفاده از ظرفیت‌های داخلی به بهترین شکل به نفع مردم و طوری که برای همه ملموس باشد حل و فصل کنند.

ارکان تصریح کرد: هر نماینده ویترین حوزه انتخابه خود است و پس هرچه توانمندتر،‌گویاتر ومشرف‌تر به قانون باشد، ‌بهتر می‌تواند از حق و حقوق مردم دفاع کند.

وی با بیان این‌که بهتر از نمایندگانی را راهی مجلس کنیم که پشتوانه مردمی بیشتر و آگاه‌تری داشته باشند، گفت:‌ هرچه نماینده پشتوانه مردمی بیشتری داشته باشد بهتر می‌توان از آن مطالبه گری کرد.

این پیشکسوت رسانه با اشاره به این‌که تمام کسانی که برای شرکت در انتخابات کاندید شدند، شایستگی‌هایی را در خود دیده‌اند، تاکید کرد:‌ مردم ما شایسته بهترین‌‌ها هستند و باید از بین خوب و خوب‌تر، فرد خوب‌تر را انتخاب کنند و به عنوان نماینده راهی مجلس کنند.

ارکان با بیان این‌که رأی ندادن،‌ یک نوع انتخاب کردن است خاطرنشان کرد: رای ندادن یعنی دیگران بجای من تصمیم بگیرند و سرنوشت ایران و مردمم برای من مهم نیست.

پایان پیام/ب

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه