بودجه ۱۴۰۲ شهرداری‌های مناطق رشت محقق شد

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به تحقق بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری رشت گفت: به غیر از یک منطقه در دیگر مناطق شهرداری شاهد تحقق بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری رشت هستیم.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت امشب در جلسه کمیسیون تلفیق در ساختمان جلسات شورای رشت با اشاره به تحقق بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری رشت اظهار کرد: به غیر از یک منطقه در دیگر مناطق شهرداری رشت شاهد تحقق بودجه سال جاری هستیم و بودجه مصوب سال ۱۴۰۲ در شهرداری‌های مناطق بعضا بیش از بودجه مصوب تحقق پیدا کرده که لازم می‌بینم از این بابت از مدیران مربوطه تقدیر لازم صورت گیرد. 

وی به بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ در بخش‌های درآمدی و هزینه به تفکیک مناطق با حضور مدیران ذیربط اشاره کرد و گفت: در بعضی از کدها و ردیف‌های بودجه پیشنهادی با توجه به میزان نیاز حوزه‌های تابعه و همچنین براساس درخواست‌های مردمی و بررسی‌های انجام شده در کمیسیون‌های تخصصی، تغییراتی در بودجه پیشنهادی انجام شد، تا هدف‌گذاری‌ها منطبق با نیازها و اولویت‌های شهر صورت گیرد. 

رئیس شورای شهر رشت با تاکید به لزوم توجه بیشتر به مناطق حاشیه شهر و کم برخوردار رشت بیان کرد: در مناطق کم برخوردار و حاشیه‌نشین رشت باید خدمات عمرانی و رفاهی با سرعت بیشتری اجرایی شود و همچنین توجه به ایجاد پارک و فضای سبز شهری نیز در این مناطق مورد توجه باشد. 

کارگرنیا با اشاره به اینکه توسعه فضای سبز شهری رشت نیز در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری رشت مورد تاکید است، افزود: شهر رشت در این حوزه با استانداردها فاصله دارد و باید در سال ۱۴۰۳ با نگاهی کارشناسانه این نقصان را برطرف کنیم. 

وی با بیان اینکه ورودی‌های شهر رشت برای حضور میهمانان نوروزی آماده‌سازی شود، گفت: ورودی رشت هنوز ساماندهی نشده و با توجه به اینکه ایام نوروز پیش‌رو است باید اقدامات مربوط به این بخش تسریع شود. 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به ایجاد فضای مکس در ورودی‌های شهر رشت تصریح کرد: ورودی‌های رشت سالهاست که وضعیت بسیار نامناسبی دارد و در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری رشت برای بهبود این وضعیت و ایجاد پیاده راه، فضای سبز و فضای مکس در ورودی‌های رشت ردیف مشخصی در نظر گرفته شده و ما در تلاشیم تا نواقص را برطرف و شهری در خور شهروندان این شهر آماده‌سازی کنیم. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه