کشف و ضبط 120 کارت سوخت غیرمجاز در مریوان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از کشف و ضبط 120 کارت سوخت غیرمجاز در دو باب جایگاه عرضه فراورده های نفتی ناحیه شهرستان مریوان خبر داد.

جهانبخش نوکانی در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در سنندج اظهار داشت: به دنبال بازدیدهای دوره‌‌ای از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی ناحیه مریوان، بررسی سامانه پارسه و بازدید دوربین‌های مداربسته توسط بازرسان ویژه و کارکنان ناحیه مریوان، تعداد 120 کارت هوشمند سوخت غیرمجاز از کارگران جایگاه‌ها و افراد سودجو کشف و ضبط شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان ادامه داد: بعد از بررسی و مشخص شدن مقدار عرضه غیر‌قانونی از کارت‌ها، مراتب برای اعمال قانون و رسیدگی در کمیته تخلفات شرکت و ارجاع به مراجع ذیصلاح و تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

وی یادآور شد: ضبط کارت‌های سوخت ذکر شده در راستای مقابله با عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی و سوءاستفاده از کارت سوخت وسایل نقلیه صورت گرفته است.

نوکانی به شرایط جغرافیایی و مرزی بودن استان و تفاوت قیمت سوخت در دو سوی مرز اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی و اولویت این شرکت، تحقق حقوق شهروندی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی و عرضه مطلوب و پایدار سوخت در جایگاه‌های عرضه است.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۲

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه