تلاش شورای کرج برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی و متروی کرج

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: تمرکز شورای ششم بر تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام مانند آزاد راه شهید سلیمانی و پروژه قطار شهری است.

حسین مهاجری، عضو شورای شهر کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در کرج، به پروژه‌های این کلانشهر اشاره کرد و اظهار کرد: شورای دوره ششم شهر کرج بنای خود را بر آن گذاشت تا تعدادی از پروژه‌های مهم شهر را آغاز و پروژه‌های نیمه کاره را تکمیل کند و بتواند آنها را با زمانبندی منطقی در اسرع وقت به نتیجه برساند اما مقدمه اجرای این پروژه‌ها، تأمین مالی بود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج از تزریق بودجه‌ای بالغ بر ۵۴۰ میلیارد تومان به این پروژه در سال جاری خبر داد و آمادگی شورا را برای اختصاص مبالغ بیشتر اعلام کرد.

مهاجری اذعان کرد: در این راستا موفق شدیم بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری کرج را به صورت ۱۰۰ درصد محقق کنیم که امید است در سال جاری نیز این اتفاق رقم بخورد. 

وی تصریح کرد: همچنین متمم بودجه نیز حدود ۸۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت و همین موضوع موجب شد بتوانیم پروژه‌های خوبی را آغاز و برای تکمیل آنها تلاش کنیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: از جمله این پروژه‌های مهم آزادراه شمالی کرج، قطار شهری و تقاطع‌های مختلف بود و برنامه شورا این است که بتوانیم در سال آینده آزادراه شمالی را به آزادراه همت متصل و ایستگاه متروی شهید سلطانی تکمیل کنیم.

پایان پیام/

 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه