ایجاد سوله ۱۰ هزار متری برای اداره کل پست البرز

مدیرکل پست استان البرز، با بیان اینکه در تلاش هستیم فضاها را توسعه دهیم، گفت: پیگیر هستیم تا سال آینده فضاهای موجود را به ۲ برابر افزایش دهیم همچنین مجوز احداث یک سوله ده هزار متری را گرفتیم.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از کرج محمود فرزین، مدیرکل پست استان البرز، ضمن حضور در دفتر آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، با اشاره به اهمیت رسانه‌ها در جامعه امروز و لزوم تقویت بنیادی آن، گفت: در جنگ شناختی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم نقش اصحاب رسانه بی‌بدیل است.

وی در ادامه به تشریح فعالیت‌ه‍ای اداره پست ظرف سال‌های گذشته پرداخت و اظهار کرد: حجم زیادی از درخواست‌های مردم در سال‌های اخیر به وجود آمد که می‌توان آن را نشأت گرفته از پیامدهای بیماری کرونا برشمرد.

وی افزود: بیماری کرونا ضررهای به کشور وارد کرد اما فرصت‌های از جمله توسعه آموزش الکترونیکی، توسعه تجارت الکترونیکی را به همراه داشت و همچنین حجم استقبال مردم از خرید اینترنتی بالا رفت. 

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه استان البرز زیرساخت‌های خوبی در سال‌های گذشته نداشت، افزود: حدود ۳۷ تا ماشین آلات داشتیم اما در دوسال اخیر حدود ۴۷ تا ماشین آلات صفر با اعتبارات ملی اضافه شد‌.

فرزین با بیان اینکه در تلاش هستیم فضاها را توسعه دهیم، بیان کرد: پیگیر هستیم تا سال آینده فضاهای موجود را به ۲ برابر افزایش دهیم همچنین مجوز احداث یک سوله ده هزار متری را گرفتیم.

این مقام مسوُول با اشاره به اینکه درحال حاضر با ۷۰۰ شرکت قرار دارد ارسال مرسوله داریم، تصریح کرد: اداره پست تکمیل کننده زنجیره ارزش آنها هستیم.

وی در خصوص ارزیابی رضایتمندی، گفت: استان البرز رتبه اول کشور را دارد.

فرزین ادامه داد: در بین شاخص‌های که مورد ارزیابی قرار می‌گیریم استان البرز رتبه ۵ را دارا است.

وی در خصوص بسته‌بندی مرسولات ارسالی، گفت: بسته‌بندی برعهده فرستنده است و باید استاندارد‌ها را داشته باشد.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه