پیام استاندار اصفهان به مناسبت روز پاسدار و روزجانباز

استاندار اصفهان به مناسبت میلاد فرخنده حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع)، روز پاسدار و روز جانباز پیامی صادر کرد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان به مناسبت میلاد فرخنده حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع)، روز پاسدار و روز جانباز پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است: 

بسم  اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

آن دم که هستی از وجود سرآمد فرزند نبی مکرم اسلام، حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) متبرک و فرخنده گردید و عرشیان یکصدا به شکرانه این میلاد، حضرت احدیت را تسبیح گفتند و نوای رسای آزادگی این پورِ دلاور خاندان عصمت و طهارت(ع) را به فرشیان نوید دادند، بشریت به حضور سبط اصغر حضرت رسول(س) بر خود بالید و آیندگان به فیضش امید و از کرامتش بصیرت یافتند. 

خجسته اعیاد شعبانیه، سالروز میلاد حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، الگوی متعالی مجاهدت و شهادت، اسوه ممتاز ادب و کرامت و سلاله قدسی خاتم انبیاء حضرت محمد مصطفی(ص)، همو که تربیت یافته مکتب نورانی نبوت و نور چشم امیر المومنین علی(ع) و فاطمه زهرا(س) است و همچنین ولادت باسعادت سقای دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع)، و خجسته میلاد سید الساجدین، حضرت امام سجاد(ع)، فصل بهجت و سرور است. 

آن انوار الهی که بسان چشمه های نور انسانیت را به زیور شجاعت، صداقت، کرامت و عبادت آراستند، بسان کشتی نجات، در پرتو فضائل شان مسیر رستگاری و کمال را برای رهروان سلک توحیدیشان در هر عصر و زمانی متجلی ساختند.

بدون تردید سربلندی، عزت و امنیت امروز ایران اسلامی، مرهون تلاش‌های بی وقفه و دلاوری های همه نیروهای مؤمن، متعهد، مخلص و انقلابی بویژه دلاوران جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که تحت زعامت و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و با تأسی به فرهنگ عاشورا، از آرمان ها و کیان مقدس ایران اسلامی صیانت نموده و می‌ نمایند.

جانبازان سرافراز که عماران رشید انقلاب هستند، موهبتی ارزنده اند تا پرچم انقلاب اسلامی را با افتخار در اهتزاز نگاه دارند و در حوزه جهاد تبیین، صادقانه به همگان خاطرنشان سازند که راه اصیل تعالی همان راه پرصلابت انقلاب اسلامی و ادامه راه شهداء و امام شهدا(ره) و حرکت در مسیر رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی) است.

با تبریک ولادت حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و حضرت امام سجاد(ع) به همه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه هم استانی های ارجمند و با گرامیداشت روز پاسدار و روز جانباز به همه این دلاور مردان و خانواده های صبور ایشان، امید آن دارم که به برکت نظام اسلامی و پیروی آگاهانه از فرامین داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بتوانیم با بهره‌ مندی از سیره ائمه اطهار(ع) و پیروی از منش متعالی و ولایتمدارانه شهدا، جانبازان و ایثارگران، شاهد رهایی هرچه سریع تر مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین از چنگال نظام سلطه و رژیم جعلی صهیونیستی و اقتدار و عزت روزافزون ایران اسلامی در همه عرصه های ملی و بین المللی باشیم.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه