رونمایی از نرم افزار نظام مدیریت عملکرد سازمانی در شرکت پایانه‌های نفتی ایران

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: در جهت تحقق اهداف و عوامل کلیدی موفقیت سازمانی و بهبود کیفیت در تصمیم‌گیری‌ها، از نرم افزاراستقرار و اجرای سامانه پایش اهداف استراتژیک و ارزیابی عملکرد سازمانی در شرکت پایانه‌های نفتی ایران رونمایی شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد استان بوشهر، عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران در این رابطه، اظهار داشت: این نرم افزار به عنوان پوسته‌ای محسوب می‌شود که عمق دارد و عمق آن مدیریت تحول و تعالی سازمان است که برنامه‌ریزی لازم جهت اجرای آن در سازمان شروع شده است و براساس چالش‌هایی که در سازمان شناسایی شده، کارگروه‌های در سازمان تشکیل شده که  این نرم افزار‌ ذیل یکی از این کارگروه‌ها است.

 وی افزود: گزارشاتی که از داشبوردهای مختلف این نرم افزار استخراج می‌شود مبنایی است برای اجرای برنامه‌های کلان سازمان و براساس نتایج و سنجه‌های این نرم‌افزار در قالب داشبوردهای مدیریتی که وجود دارد بتوانیم کنترل و پایش بهتری بر سازمان داشته باشیم. 

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: مدیریت و کنترل پروژها در شرکت بسیار حائز اهمیت است و این نرم‌افزار می‌تواند در پایش پیشرفت پروژه‌ها کمک حال سازمان باشد که از لحاظ هزینه کرد و زمان یک مدیریت بهتری داشته باشیم. 

غریبی به رویکرد شرکت در ارتباط با تحول سازمان اشاره کرد و افزود: با ظرفیت و قابلیت‌هایی که داریم تلاش خواهیم کرد و چشم‌انداز ما این است که  به باشگاه یک میلیارد دلاری‌ها در حوزه درآمد بپیوندیم و به این ظرفیت برسیم و با توجه به ماموریت جدیدی که در آینده به ما واگذار خواهد شد به این موضوع بسیار امیدواریم. 

وی ابراز امیدواری کرد:  با انجام چنین تحولات و برنامه‌هایی در سازمان، بتوانیم نظم و انضباطی در سازمان ایجاد شود و عملکرد مداوم مورد پایش قرار گیرد و براساس افق و اهدافی که ترسیم شده، نظام‌مند و سیستماتیک حرکت کنیم و در آینده به عنوان شرکتی موفق در حوزه BSC  در سطح شرکت ملی نفت ایران مطرح شویم.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه