نقش پر رنگ تشکل‌های مردمی در جامعه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه در راستای تبیین این رخداد مهم جلسات مختلفی با اقشار مختلف در حال برگزاری است، گفت: یکی از تاثیر گذارترین نهادهایی که در جامعه نقش آفرینی می‌کنند، تشکل‌های مردمی اعم از گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و سمن‌ها هستند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان ظهر امروز در نشست با فعالین و تشکل‌های اجتماعی و مردمی با بیان اینکه حضور فعالانه مردم در انتخابات پیش رو و هر رای مانند پتکی بر پیکر دشمنان است، اظهارداشت: به طور حتم مشارکت عموم در این رویداد سرنوشت ساز، دیپلماسی و اقتدار و نهایتا پیشرفت کشور را بیش از گذشته تقویت می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه در راستای تبیین این رخداد مهم جلسات مختلفی با اقشار مختلف در حال برگزاری است، بیان داشت: یکی از تاثیر گذارترین نهادهایی که در جامعه نقش آفرینی می‌کنند، تشکل‌های مردمی اعم از گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و سمن‌ها هستند.
وی با تاکید بر اینکه سازمان‌های مردم نهاد در بین مردم بوده و حلقه واسطه بین حاکمیت و مردم هستند، ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی با راهکارها و برنامه‌های متعددی در صدد تضعیف نظام اسلامی و بی اعتمادی کردن مردم به نظام و انقلاب هستند.
رفیعی با بیان اینکه طی ۴۵ سال گذشته دشمنان از هیچ برنامه وتوطئه‌ای در کشورمان دریغ نکردند، افزود: در زمان حاضر، دشمنان جنگ ترکیبی گسترده‌ای را علیه نظام اسلامی آغاز کردند و به زعم خودشان براندازی نظام را دنبال می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه مردم سالاری یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب است، افزود: ملت غیور ایران با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم ها ، در صحنه های مختلف حضوری به هنگام داشته اند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه دشمنان و بدخواهان ملت ایران، با برتری رسانه‌ای بر انتخابات متمرکز شده است، ادامه داد: دشمنان با سرمایه‌گذاری هنگفتی در صدد دستیابی به اهداف خود که همان شکاف بین مردم و نظام از طریق تشویق مردم به شرکت نکردن در رخداد مهم انتخابات هستند غافل از اینکه در واقع نظام چیزی جز مردم نیست.
رفیعی یادآور شد: حضور مردم در رویداد مهم انتخابات، جایگاه نظام اسلامی را در جهان ارتقا می‌دهد و به تعبیر رهبری برای کشور مصونیت ایجاد می‌کند که نهایتاً منجر به پیشرفت کشور می‌شود.
پایان پیام/2308

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه