سپاه پاسداران نقش مهمی در توسعه گیلان دارد

استاندار گیلان با بیان اینکه سپاه در موضوعات حاکمیتی توجهی به دولت‌ها ندارد، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش مهمی در توسعه استان داشته است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از رشت، اسدالله عباسی، استاندار گیلان ظهر امروز با سردار دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان و تعدادی از پاسداران گیلانی به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار دیدار کرد.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان در این دیدار با بیان اینکه سپاه در موضوعات حاکمیتی توجهی به دولت‌ها ندارد، اظهار کرد: بسیار امیدواریم که با همراهی پاسداران در بخش‌های مختلف، شاهد پیشرفت و آبادانی گیلان سرفراز باشیم ریرا این نهاد نقش مهمی در توسعه استان داشته است.

وی با تبریک میلاد باسعادت حضرت سیدالشهدا(ع) و روز پاسدار به دلاورمردان عرصه ایمان و ایثار، گفت: ساختار نظام اسلامی از سوی معمار کبیر انقلاب طوری طراح شد که ان شاءالله استحکام آن تا ظهور صاحب الزمان (عج) استمرار خواهد داشت.

استاندار گیلان با بیان اینکه یکی از اهداف امام راحل(ع) پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تحقق مردم سالاری دینی در کشور دانست و افزود: امام خمینی(ره) نهادهایی را تأسیس کردند تا از انقلاب اسلامی حفاظت کنند.

عباسی با اشاره به فلسفه وجودی سپاه پاسداران و بسیج  در کشور بیان کرد: با گذشت زمان، آیندگان نیز پی می‌برند که فلسفه تأسیس این نهاد جز در تفکر و اندیشه حضرت امام راحل (ره) خطور نمی‌کرد.

وی نامگذاری سالروز ولادت حضرت امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار را نشان‌دهنده اوج ایثار و نقش سبزپوشان سپاه در جامعه اسلامی دانست و بیان کرد: سپاه پاسداران فقط محدود به امور نظامی و امنیتی نیست بلکه امروز ابعاد گسترده مأموریت‌های این نهاد انقلابی برای صیانت از نظام، آرمان‌های حضرت امام(ره) و ارزش‌ها، اعتقادات و باورهاست.

استاندار گیلان پاسداری از بخش‌های مختلف درون نظام را مایه شکوفایی و اثربخشی انقلاب اسلامی در اقصی نقاط دنیا دانست و افزود: اقتدار و صلابت نظام اسلامی برگرفته از ایدئولوژی، باورها و ارزش‌های محتوایی آن و منویات رهبر معظم انقلاب است.

عباسی با اشاره به فرازهایی از نگاه واقع بینانه رهبر معظم انقلاب نسبت به سپاه پاسداران، گفت: هر زمان در خصوص مباحث مرزی و برون مرزی صحبت می‌شود؛ باید نام بلند سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی به زبان آورده شود.

وی با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی نمونه بارزی از مجموعه سپاه و فداکاری این نهاد انقلابی است، تصریح کرد: در سایه مجاهدت‌های صورت گرفته توسط سپاه و دیگر نهادهای نظامی، اجازه نفوذ دشمن به خاک ایران اسلامی داده نشد و تلاش دشمنان در نطفه خفه شد و نابودی آنان مدیون خون حاج قاسم هاست.

استاندار گیلان با بیان اینکه امنیت امروز کشورمان مرهون تلاش‌های سپاه و شهدای این نهاد انقلابی است، افزود: در سازندگی، عمران و آبادانی، علمی، فناوری، هوافضا، محرومیت زدایی، ساخت خانه برای نیازمندان طی سالیان مختلف و نیز اجرای طرح حاج قاسم در مقابله با بیماری کرونا نیز سپاه نقش‌آفرینی بسزایی داشته و این روند استمرار دارد.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه