آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری در گیلان از 25 بهمن

به گفته دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان گیلان، از فردا ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ تبلیغات نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری آغاز شده و به مدت ۱۵ روز تا ساعت هشت صبح دهم اسفند ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

جواد شفیعی ثابت، دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در رشت با اعلام کد نامزدهای انتخابات ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان گیلان اظهار کرد: از فردا ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ تبلیغات نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری آغاز شده و به مدت ۱۵ روز تا ساعت هشت صبح دهم اسفند ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری چهار کرسی دارد، افزود: نامزدهای محترم فرصت دارند هم از طریق رادیو و تلویزیون استانی و هم به صورت تأسیس ستاد در شهرها فعالیت‌های تبلیغاتی خود را براساس فصل چهارم و مواد ۱۹ تا ۲۷ آئین نامه انتخابات خبرگان رهبری آغاز کنند.

به گفته دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان گیلان،کمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات خبرگان به ریاست استاندار گیلان و با عضویت رئیس کل دادگستری و مدیرکل صدا و سیما و رئیس هیات نظارت بر انتخابات وظیفه بازرسی و کنترل نحوه تبلیغات نامزدها را به عهده دارند.

شفیعی با اعلام اسامی و کد نامزدهای انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری در استان گیلان بیان کرد: حجت الاسلام‌و‌المسلیمن سید علی حسینی اشکوری با کد ۱۶، حجت‌الاسلام‌والمسلیمن رضا رمضانی با کد ۱۸، حجت‌الاسلام‌والمسلیمن رسول فلاحتی با کد ۲۷، حجت‌الاسلام‌والمسلیمن علی کاظمی با کد ۲۹، حجت‌الاسلام‌والمسلیمن محمد حسین گلی شیردار با کد ۳۱، حجت‌الاسلام‌والمسلیمن احمد علی یوسفی با کد ۳۴ نامزدهای این دوره گیلان هستند.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه