نمایندگان فرش دستبافت ایران در نمایشگاه دموتکس دبی حاضر شدند

رئیس کمیسیون فرش، هنر و صنایع دستی اتاق ایران به همراه نواب رئیس این کمیسیون در نمایشگاه دموتکس دبی درباره روش‌های تسهیل حضور فعالان فرش دستباف ایران در نمایشگاه دوموتکس در هانوفر و دبی گفت‌وگو کردند.

نمایشگاه دموتکس به مدت سه روز از سه‌شنبه تا پنج‌شنبه (23 الی 25 آوریل) در دبی، در حال برگزاری است. این نمایشگاه بزرگترین رویداد در صنعت فرش و کفپوش است و بسیاری از تولیدکنندگان فرش ماشینی و دستباف در آن شرکت می‌کنند تا جدیدترین محصولات و نوآوری‌های خود را به دنیا ارائه کنند.

در این نمایشگاه به همراه فعالان صنعت فرش ایران، مرتضی حاج‌آقا میری، رئیس کمیسیون فرش، هنر و صنایع‌دستی اتاق ایران، حمیدرضا ذوالانواری و جواد کاظمی، نواب رئیس کمیسیون فرش، هنر و صنایع‌دستی اتاق ایران، علانور توکلی، رئیس و حامد چمن‌رخ، نایب‌رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایران و محمد لاهوتی، رئیس کمیسیون توسعه صادرات غیرنفتی ایران حضور داشتند.

اعضای حاضر در این رویداد با مدیر بین‌الملل نمایشگاه دوموتکس و نماینده این نمایشگاه در ایران درباره روش‌های تسهیل حضور فعالان فرش دستباف ایران در نمایشگاه دوموتکس در هانوفر و دبی گفت‌وگو کردند.

از نمایشگاه دموتکس که توسط شهردار دبی افتتاح شد، سفیر و رایزن تجاری ایران در امارات متحده عربی نیز دیدار کردند.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه