صندوق خیرین ورزش‌یار استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل ورزش‌وجوانان استان اردبیل از راه‌اندازی صندوق خیرین ورزش‌یار برای حمایت از ورزشکاران و همچنین بهسازی و بازسازی اماکن ورزشی استان خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از اردبیل، سجاد انوشیروانی ظهر امروز در جلسه خیرین ورزش‌یار اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان اردبیل اظهار کرد: صندوق خیرین ورزش‌یار برای حمایت از ورزشکاران و همچنین بهسازی و بازسازی اماکن ورزشی استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: این صندوق طبق آیین‌نامه و مقرارت وزارت ورزش‌وجوانان ایجاد خواهد شد و می‌تواند برای اعتمادسازی و امنیت خاطر خیرین در راستای کمک و حمایت از ورزش استان اردبیل حائز اهمیت باشد.

سرمایه‌گذاری خیرین در ورزش، سبب تقویت سلامت عموم مردم می‌شود

مدیرکل ورزش‌وجوانان استان اردبیل ادامه داد: سرمایه‌گذاری خیرین در ورزش، سبب تقویت سلامت اقشار مختلف مردم از جوانان تا افراد سال‌خورده می‌گردد و به همین دلیل چنین اقداماتی بدون شک بزرگ و ارزشمند است که باید نگاه ویژه‌ای به آن شود.

انوشیروانی با تاکید بر این‌که ابتدا باید اهمیت این موضوع را اطلاع‌رسانی و خیرین را شناسایی نمود، بیان کرد: ظرفیت خیرین بزرگترین فرصت برای حمایت از ورزش به‌ویژه ورزشکاران، جوانان و هیأت‌های ورزشی است و مصوبات، قوانین را برای فعالیت خیرین تسهیل می‌کند.

وی نگاه ورزش‌یاران را به افزایش موقعیت سلامت و تحقق نشاط و سلامت جامعه مهم عنوان کرد و گفت: این اقدام فرصتی مناسب برای استفاده از اوقات فراغت و ایجاد فضاهایی برای رسیدن به قهرمانی و ترویج ورزش همگانی را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه