دفاتر بسیج 10 دانشگاه تهران: دشمنان با ترغیب جوانان به آشوبگری اصل نظام را نشانه گرفته‌اند

دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در بیانیه‌ای اعلام کردند: دشمنان با ترغیب مردم به ویژه جوانان به آشوب‌گری، تخریب اموال عمومی و توهین به مقدسات، اصل نظام اسلامی را نشانه گرفته‌اند.

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های شاهد، علوم قضایی، تربیت مدرس، آزاد علوم تحقیقات، ازاد شمال، آزاد جنوب، آزاد مرکز، دانشگاه جامع امام حسین (ع)، دانشگاه خوارزمی و دانشگاه فرهنگیان نسبت به اتفاقات اخیر بیانیه‌ای  صادر کردند. 

متن کامل این بیانیه که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد تدوین و به امضای دیگر دفاتر بسیج رسیده، به شرح ذیل است: 

ایران اسلامی عزیز ما، در این روزها شاهدحوادث تلخ وناگواری بوده که مردم نوع‌دوست کشورمان را عزادارکرده است. درگذشت مرحومه مهسا امینی برای همه ما ناگوار و دردناک است و از دستگاه‌های مربوطه تقاضا داریم رسیدگی دقیق صورت پذیرد و همه‌جانبه نسبت به این پرونده شفاف‌سازی شود.

حال متأسفانه دشمنان قسم خورده ملت ایران، کاسب معابانانه و هدفمند این اتفاق تلخ را دستاویزی برای جریحه‌دار کردن احساسات مردم قرار داده‌اند و به دنبال پیشبرد اهداف شرارت‌بار خویش هستند و با ترغیب مردم به ویژه جوانان به آشوبگری و تخریب اموال عمومی و توهین به مقدسات، اصل و اساس نظام اسلامی را نشانه گرفته‌اند.

دانشجویان انقلابی و آزاده‌خواه این سرزمین کهن ضمن محکوم کردن حوادثی که برهم زننده نظم و امنیت جامعه است از آشوبگران و تجزیه‌طلبانی که با اقدامات هنجارشکنانه خود ثابت کردند، بازیگرانی در پازل دشمنان این سرزمین هستند، اعلام انزجار می‌نمایند.

لازم به ذکر است، خناس‌های داخلی و معاندین خارج‌نشین که امروز حجاب را به دستاویزی برای نفرت‌پراکنی علیه نظام اسلامی مبدل ساخته‌اند در مقابل خشونت‌های آشکاری که در کشورهای مدعی حقوق بشر و حقوق زنان نسبت به زنان رخ می‌دهد مزورانه سکوت کرده وحتی جرأت انتقادکردن ندارند.

حجاب از ارزش های برجسته ومتعالی دین مبین اسلام است که هدفی جز حفظ کرامت زنان نداشته ونظام اسلامی همواره پاسدارآن بوده وخواهدبود.

با قاطعیت و با صدای رسا به برهم‌زنندگان نظم و امنیت این کشور اسلامی اعلام می‌کنیم، چنانچه اگر دست از شکستن خطوط قرمز این ملت دین‌دار و شریف برندارید و توهین به مقدسات را پایان ندهید، مردم شریف ایران بویژه جوانان پرورش‌یافته این انقلاب جوابی کوبنده و دندان‌شکن به شما خواهند داد.

بدانید و مطمئن باشید همه جوانان وطن دوست جان خود را کف دست می‌گیرند تا پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره سرفراز بماند.

و اما نهادهای متولی امر باید سیاست‌ها و رویه‌های نادرست در این زمینه و دیگر زمینه‌های موجود در کشور را اصلاح نمایند تا گامی مؤثر برای جلب رضایت مردم و اعتمادسازی در جامعه برداشته شود.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه