برگزاری نخستین رویداد علمی و آموزشی پانسیون مطالعاتی در هرمزگان

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از برگزاری نخستین رویدادی علمی و آموزشی پانسیون مطالعاتی ویژه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد با همکاری گروه آموزشی نور در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بندرعباس، جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان صبح امروز در این خصوص گفت: نخستین رویداد علمی و آموزشی پانسیون مطالعاتی از ۳۱ شهریور ماه  الی ۸ مهر ماه ۱۴۰۱ با حضور ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان پایه دوازدهم تحت حمایت این نهاد به میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای شهرستان میناب برگزار می شود.

وی افزود: این رویداد علمی و آموزشی با همکاری کمیته امداد، گروه آموزشی نور، اداره کل آموزش و پرورش استان، استانداری هرمزگان و شرکت پالایش نفت آفتاب برگزار می‌شود که برای دانش آموزان نیازمند پایه دوازدهم فضای مناسبی را فراهم ساخته  که با آموزش و تدریس نخبگان علمی کشور در جهت ارتقای تراز علمی دانش آموزان و آمادگی آنان در آزمون سراسری کنکور ۱۴۰۲ آماده سازند.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان با بیان اینکه در سال گذشته تعدادی از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تحت حمایت این نهاد جذب صنایع شدند. اظهار داشت: امسال این پانسیونی مطالعاتی با هدف دستیابی به عدالت آموزشی در استان هرمزگان در سه مرحله برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه