سنندج یکپارچه علیه آشوبگران به پا خاست

مردم سنندج در یک راهپیمایی اعتراضی، حرکت آشوبگرانه روزهای اخیر در کردستان را محکوم کردند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از سنندج، بعد از یک هفته اقدامات هنجارشکنانه عده‌ای اغتشاشگر و اقداماتی نظیر تخریب اموال عمومی، برهم زدن نظم و امنیت عمومی، هتک حرمت به ارزش‌های اسلامی و حمله به اماکن مقدس، امروز مردم سنندج به خیابان آمدند و با راهپیمایی باشکوه آشوب‌های اخیر را محکوم کردند.

مردم در این راهپیمایی‌ با قاطعیت اعلام کردند که همچنان در خط انقلاب استواراند و راهپیمایی‌های خودجوش خود را تا برچیده شدن بساط فتنه ادامه خواهند داد.

امروز از کوچک و بزرگ، پیر و جوان همگی با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، به خیابان آمده بودند تا خشم و نفرت خود را از دشمنان این نظام با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر فتنه‌گر نشان دهند.

مردم سنندج با در دست داشتن بنر و دست نوشته‌هایی با مضامین «نیروی انتظامی تشکر، تشکر»، «پلیس قانون‌مدار، تشکر تشکر»، از تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی برای برقراری امنیت قدردانی و خواستار برخورد قاطع قوه قضائیه با آشوبگران شدند.

راهپیماییان مسیر میدان آزادی تا میدان انقلاب و سه راه حبیبی را طی کردند و اعلام داشتند تا جان در بدن دارند پای انقلاب ایستاده‌اند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه