مصری: از دفاع مقدس تا دفاع مجازی؛ جنگ توطئه‌ها رودرو نیست/ رشادت‌های رزمندگان برای نسل جوان بیان شود

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز وظیفه سختی در دوجبهه فرهنگی و فضای مجازی داریم، جنگ توطئه‌ها که رودرو نیست و باید با تببین واقعیت‌ها برای نسل جوان برای پیروزی در این جبهه هم بکوشیم.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از کرمانشاه، عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم گرامیداشت روز گیلانغرب یاد و خاطره ۷۵۰ شهید گیلانغرب در دوران دفاع مقدس را گرامی داشت و از ۲ هزار و ۲۰۰ جانباز و ۱۴۱ آزاده سرافراز گیلانغربی تجلیل کرد.

وی افزود: مقاومت مردم گیلانغرب در روز‌های آغاز دفاع مقدس رشادتی مثال زدنی در تاریخ انقلاب است که باید در تقویم ثبت شود چرا که، شهدا سرافراز و سربلند جانشان را فدا کردند تا ایران اسلامی در امنیت باشد و این رشادت‌ها باید در تاریخ ثبت و ضبط شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تببین اتفاقات دروان دفاع مقدس وظیفه همه کسانی است که آن روز‌ها را درک کردند، افزود: آنان که انقلاب و دفاع و آن رشادت‌ها را دیده‌اند وظیفه دارند آن را در مدرسه، مسجد و رسانه‌ها به جوانان معرفی کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز وظیفه سختی در دو جبهه فرهنگی و فضای مجازی داریم، جنگ توطئه‌ها که رودرو نیست و باید با تببین واقعیت‌ها برای نسل جوان برای پیروزی در این جبهه هم بکوشیم.

وی از تشکیل سپاه پاسداران اسلامی به عنوان درایت و آینده نگری امام خمینی(ره) یاد کرد و گفت: این درایت امام(ره) بود که در کنار ارتش برای حفاظت کشور سپاه پاسداران تشکیل شد و موفقیت‌های بی‌نظیری در دوران‌های مختلف خلق کرد.

انتهای پیام/پ

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه