خدمت موکب‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به زائران امام رضا(ع)

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از خدمت‌رسانی موکب‌های این سازمان در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، امیر دریادار مهدی خواجه امیری معاون هماهنگ کننده  وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از خدمت‌رسانی موکب‌های این سازمان در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس خبر داد.

وی ادامه داد: حضور میلیونی دلدادگان امام رضا (ع) در مشهد یک حماسه بزرگ معنوی، فکری و معرفتی است که خدمت به میهمانان و زوار باعث افتخار است.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع با بیان اینکه به دستور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح قرارگاه اربعین وزارت دفاع بلافاصله پس از خدمت‌گزاری در مرزهای منتهای به عراق و خدمت رسانی به زائران اربعین، موکب های خود را در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس برپا کرد، گفت: خادمان قرارگاه عاشورائیان وزارت دفاع در موکب های این قرارگاه، با توزیع اقلام خوراکی و راه اندازی زیر ساخت های بهداشتی، پذیرای زائران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) هستند.

امیر دریادار خواجه امیری بابیان اینکه روزانه در مسیرهای پیاده روی به سمت بارگاه ملکوتی علی ابن موسی الرضا (ع) غذای گرم توزیع می شود، افزود: قرارگاه عاشورائیان وزارت دفاع اقدام به استقرار 60 دستگاه صنعتی سیار تولید انواع نان در مسیرهای پیاده روی کرده است که از این طریق روزانه بیش از 150 هزار قرص نان در مسیر پیاده روی زائران توزیع می شود.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع در پایان تأکید کرد: وزارت دفاع همسو و همراه با میلیون ها مردم دلداده و عاشق امام رضا(ع) و نهادهای مسئول کشوری و لشکری، از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به زائران امام مهربانی و رئوف، حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) فرو گذار نخواهد نکرد و در این راستا امکانات خود را برای هرچه بهتر خدمتگزاری و خدمت رسانی به عزاداران رضوی را تقویت خواهد کرد.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه